Aanschaf luiers en billendoekjes

Als ik zou inslaan dan maat 2. Maat 1 heb ik uit de babydozen gebruikt en van beurzen. Maar goed ook ons meisje was 4030 dus paste vrij vlot in 2 zonde om over te houden.

Ik hoor velen over de billendoekjes van Kruidvat maar die vind ik persoonlijk dus echt heel vies ruiken. Heb ook billendoekjes van zwitsal gehad maar was ook eenmalig. 
Wij hebben standaard de doekjes van pampers sensitive (of nu zo'n nieuwe variant)
Luiers van Kruidvat zijn wel favoriet. Wel de droog en vertrouwd variant. We hebben ook al een tijd luierbroekjes. Deze dan juist weer van pampers. Maar doe hoef je de eerste 9 of 10 maanden nog niet waarschijnlijk :) 
Luiers van Huggies in het begin ook gebruikt. Had ergens gratis een pak kunnen bestellen. Deze waren ook oké! 
Gewoon een aantal merken proberen en kijken wat voor jou en je kindje het beste werkt. 

Ik ben zelf niet tevreden over pampers. Er komt condens vanaf waardoor de broek vochtig wordt (ook al verschoon ik iedere 3 uur). Ik gebruik zelf de kruidvat luiers en van de doekjes zwitsal sensitive omdat ik die lekker vind ruiken en beter vond dan die van pampers. Met andere doekjes en luiers geen ervaring. 

Terug
Bovenaan