aanstaande mamma's uit kop van noordholland

Hoi mama van Tessa,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad. 2 jaar alweer, wat gaat dat snel he? Hoop dat jullie echo goed was.
Bij ons was dat helaas niet zo. Er was geen hartfunctie meer te zien. Het vruchtje is 0,5 cm groot, dat staat voor ong. 6 wk ipv de 8,5 week die het had moeten zijn. Het vruchtje was bij de 1e echo ook al te klein. Het bleek dus al in de aanleg fout gegaan te zijn en had dus geen enkele kans. Dat geeft ons wel troost. Ik ben nl. verleden jaar maart bevallen van een overleden kindje (39+4). Oorzaak onbekend. Alles, zowel bij hem als bij mij,  was in orde.
Na het verdriet van de  eerste 2 dagen overheerst nu de teleurstelling  maar ik voel dat wij ook hier  weer doorheen komen.
Het is nu afwachten of het lichaam het zelf afstoot. Wij hebben a.s. maandag een afspraak in het zhuis en dan zien we wel verder. Ws. maken wij dan een afspraak voor een curretage. Maar wederom waren ze weer ontzettend lief in het zhuis.

Ik heb een fantastische vrouwelijke gyn. Daadkrachtig, kundig en zeer in- en meelevend. Als ik het niet trok mocht ik ook eerder bellen voor een curretage, ik mag maandag ook nog afbellen als ik wil. En dat geeft ook een zeer prettig gevoel, dat je geen nummer bent.

Nogmaals ik hoop dat jouw echo en die van de andere meiden wel goed zijn en dat jullie een fijne zwangerschap hebben. Alhoewel ik niet meer de jongste ben gaan wij er ws. nog een keertje voor en dat geeft ook kracht.

Groetjes,
Miri

hoi miri,

wat erg voor jullie, en helemaal vreselijk dat jullie een puntgaaf voldragen kindje hebben verloren wat een groot verlies,dat lijkt me echt een van de ergste dingen die je kan overkomen.

dan moet deze miskraam een heel dubbel gevoel geven, misschien opgelucht dat dit in een vroeg stadium is gebeurt en niet in een later stadium van de zwangerschap  maar toch weer een verlies te verwerken.

bij mij gaat alles nog goed te eerste echo was goed bij 8 en halve week en van avond weer een echo om de duur van de zwangerschap exact te bepalen.

Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie snel weer zwanger raken en dat alles dan goed mag gaan.

liefs mamma van tessa

hoi mammalein,

ik zit bij verloskundige centrum noord holland noord in schagen, karin die daar werkt heeft mijn vorige bevalling ook gedaan,

ik woon in nieuwe niedorp

bij wie zit jij?

Groetjes mamma van tessa

Hey mama van Tessa,

Heb eens na zitten denken na het lezen van de bovenstaande berichten.......
1 oktober jarig.......dochter Tessa......

Vroeger  in Kolhorn gewoond......of zit ik er naast????

Zit bij de verloskundigepraktijk in Heerhugowaard.....

Groetjes,
mammalein

Hoi mama van Tessa,

Dank voor je lieve woorden.  Je  hebt het mooi gezegd.

Afgelopen  vrijdag ben ik gecurreteerd en kunnen wij dit nu gaan afsluiten. Het is inderdaad wel een ander gevoel dan verleden jaar maart. Dat is zo'n intens verdriet en pijn, Dat is nu iets anders, maar evengoed wel verdrietig af en toe.

Maar goed, wij doen nu even rustig aan en over een paar maanden gaan wij er weer voor.
Wij hebben dan wel weer het geluk dat ik snel zwanger wordt. En dat geeft mij troost en hoop. Mocht het zo zijn dan meld ik mij weer even.

Ik hoop dat bij jullie alles goed mag gaan en dat je een fijne zwangerschap hebt. Willen jullie weten wat het wordt? En weet je al wanneer je uitgerekend bent?

Veel liefs,
Miri

hoi mammalein,

ha ha wat grappig, je hebt het helemaal goed!

Vroeger woonde ik inderdaad in kolhorn.

Ik kan nu ook wel mijn naam zeggen aangezien iedereen al weet dat ik zwanger ben.

Mijn naam is paula, dan moet je vast  genoeg weten!

Ik heb nu ook wel een vermoeden wie jij bent,

volgens mij zat je vroeger bij mij in de klas maar dan een groep lager,
En als ik het het goed hebt ben je dec 2007 getrouwd,

Ik hoorde toevallig dat jij ook in sept bent uitgerekend,

en volgens mij ben je net een vriend geworden op hyves van mij.
Ik noem je naam niet want ik weet niet of je anoniem wilt blijven,
Maar het lijkt erg op mammalein!

Heb ik het goed?

zoniet ontmasker jezelf!

erg grappig dit,

succes met je zwangerschap

groetjes (paula) mamma van tessa

hoi miri,

bij mijn dochter wisten we wat het werd, maar hield ik wel in mijn achterhoofd dat je nooit 100% zekerheid hebt,
Dus had ik het kamertje niet helemaal roze geverfd zodat ik het nog snel kon veranderen,als het niet zo was, maar ze hadden gelijk, we kregen een mooie dochter.

Nu lijkt het me ook erg leuk als het bij de geboorte echt een verrassing is, maar mijn man wil het wel graag weten,
ik denk alleen dat ik te nieuwsgierig ben om het niet te weten, dus als ze het kunnen zien dan denk ik dat ik het toch wil weten.

Ik heb nu twee echo's gehad en ik ben 27 sept uitgerekend, zelf ben ik 1 oktober jarig dus dat wordt spannend bij tessa liep ik 6 dagen over.

Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat ik je over een aantal maanden weer tegenkom op het forum met goed nieuws

liefs mamma van tessa

Terug
Bovenaan