hey paula,
jou dochter scheelt maar 1 maand met die van mij, grappig hoor. gaat ze ook naar de creche? of heb je oppas als je moet werken.
ik werk 28 uur en mijn vriend 36 dus ik heb 2 dagen creche en als ik maandag of woensdag moet werken dan past mijn moeder of mijn schoonmoeder op. gelukkig willen ze dat blijven doen als er straks een tweede kindje is.
ik hield tijdens mijn zwangerschap aan het eind ook wel veel vocht vast, als ik nu foto's terug kijk zie ik eigenlijk pas hoe erg het was, al kon ik ook nog maar weinig schoenen aan en kon ik overal putjes in mijn benen drukken haha.
misschien ken ik je inderdaad wel van gezicht, zou het niet weten, maar kan natuurlijk zomaar.
ga je nog naar de paasvee toe in schagen komende woensdag?
tara gaat lekker bij haar opa en oma logeren in haarlem en ik ga met mijn vriend lekker feesten (afhankelijk van hoe lang ik het vol houd natuurlijk en voor mij zonder alcohol haha)
heb je 6 maanden borstvoeding gegeven? dat is best lang, ik heb het 4,5 maanden volgehouden vond ik ook al erg lang had toen echt het gevoel dat ik weer eens een beetje tijd voor mezelf nodig had. had echt het gevoel alleen maar met tara bezig te zijn, ik kon nooit zomaar weg want dan moest ik al gaan kolven en dat apparaat ook mee omdat ik anders na een tijdje zowat uit elkaar klapte.
en ik had ook geen vaste tijden voor het voeden, deed het echt op aanvraag zeg maar en dat was de ene dag om de paar uur maar soms ook wel eens 3 keer in de 2 uur dus dat is ook lastig met kolven.
ik ben tot nu toe nog eigenlijk niet in gewicht aangekomen. ben zelfs 4 kilo afgevallen voornamelijk omdat ik best lang misselijk ben geweest, dat is nu gelukkig over maar ik merk wel dat ik niet te veel in 1 keer kan eten want dan gaat het nog steeds niet goed. heb nu inderdaad net als jij dat ik regelmatig iets moet eten om niet misselijk te worden, wordt zelfs vaak midden in de nacht wakker en moet dan nog ff een broodje of en appel moet eten omdat ik alweer zoveel last van mijn buik heb.
ben jij ook 2 keer bij de verloskundige geweest tot nu toe?
ik moet geloof ik 15 april weer heen, weet eigenlijk niet eens bij wie ik dan kom, en heb ook al een afspraak staan voor mijn 20 weken echo, die laat ik doen in A.P. doen bij petra.
x krista