Aantrekkingskracht op huisdieren...

Zo grappig, sinds ik zwanger ben wil onze kat elke keer op mijn buik liggen en loopt ze me overal achterna. S'ochtends wacht ze bovenaan de trap op me totdat ik met haar naar beneden ga.

Zijn er nog meer die dit herkennen?? Of iets soortgelijks meemaken??

liefs
 
Ik ken dit! M'n kat is sinds mn zwangerschap niet meer van mn buik af te krijgen!! Toen ik zwanger was van mn zoontje vorig jaar was het precies zo. Heeft zelfs op het laatst nog boven op mn buik gelegen, kon er precies bovenop liggen, zo dik was ik!

Liefs Jen
 
Heel herkenbaar niet dat mijn katten op de buik liggen omdat ik niet echt schootkatten heb maar we hebben er 2 en de jongtste is niet meer van mijn zijde geweken sinds ik zwanger ben dus dat ze anders reageren is heel gewoon!!
 
Inderdaad heel herkenbaar alleen heb ik het met mijn hond. Hij wil ook elke keer bij mijn buik liggen en wijkt ook niet van mijn zij. Opzich wel lief alleen bij ons is het nadeel dat mijn vriend ook niet in mijn buurt mag komen omdat hij me heel erg beschermd op het moment.
 
Toen ik zwanger was werden al mijn poezen nog aanhankelijker, maar eentje in het bijzonder. Als ik me niet lekker voelde kwam ze bij me en ging keihard mauwen, terwijl ze normaal heel rustig is
 
Haha grappig dat jullie dit ook hebben! Ik merk het met onze pup... die hadden we pas net een paar weekjes toen ik zwanger werd maar toch was er een duidelijke verandering! Heel aanhankelijk en indd vaak tegen mijn buik aan willen liggen. En ehhh kruissnuiven... das weer een beetje jammer ;)
 
oh mijn jongste kat ook.
Het ios al een heerlijke aanhankelijke kat, maar nu zo erg, dat ik er bijna gek van word.
Hij wijkt echt niet van mijn zijde.
Wil met me mee naar bed en als ik opsta staat hij alweer naast mij.
Als ik kook of op de bank zit, is het eerste wat hij doet tegen mij aanvleien.Erg aandoenlijk.
En hij miauwt veel meer dan normaal, hele gesprekken houdt hij...
 
Terug
Bovenaan