Aantrekkingskracht op huisdieren...

Hahaha passen jullie allemaal maar op met die aanhankelijke kattebeesten! Hou ze goed in de gaten dan kun je misschien wel nagaan wanneer je je tasje in kan pakken!

Onze kat is nooit op mijn buik gaan liggen wel op mijn benen ervoor maar ze zat ook vaak als een mens op haar kont in de hoek van de bank. Ook de avond voor de bevalling nu 2 jaar geleden.
Ze was op een gegeven moment zooo overdreven haar buik aan het wassen, dat het gewoon opviel. ik zei dus ook tegen mkjn vriend; nou als we Mighty mogen geloven mag ik morgen wel bevallen! Om 04.10uur die volgende ochtend werd ik wakker van de eerste wee....
Ze leeft nu nog, maar zit sinds ons nieuwe bankstel niet meer zo in de bank, maar als ze weer vreemd reageert als wij het nog een keer mee mogen maken, pak ik gelijk mijn tas in dat weet ik wel!

 
Hallo allemaal.

Offtopic:
Wat ik vooral raar vind aan de vrouwelijke kat/poes bij mijn beste vriend. Ik was vanavond te visite bij hem, en ze hebben sinds paar maanden daar een poes lopen in huis. Klein poesje en nu al groter. Wat ik dus vooral raar vond vanavond is dat ze over mijn benen liep en vervolgens ging snuffelen ook bij mijn kruis haha en ik ben geen eens zwanger ;). Sterker nog ik kan geen eens zwanger worden lol. logisch. Ik kon dit gedrag van katten ook niet plaatsen en vond het ook vreemd. Ik vond het niet erg ofzo want ze zat alleen te inspecteren daar enzo. over mijn broek lopen en ruiken aan de zijkant/binnenkant van mijn dij. Beetje vreemd. Was wel lief dat ik ze daarvoor lekker in de slaapmand op mijn schoot kwam liggen en ik haar lief mocht aaien en kopjes geven bij nek/kop. Huisdieren zijn toch eigenlijk wel leuk haha. Kan het altijd goed vinden met dieren. Ook wel eens na 3 keer een kat over de buik mogen aaien, ook gewoon best lang. De meeste katten/poezen laten dit niet toe. Gebeurde na de derde ontmoeting. Erg leuk! Hij liep over tafel en plots gaf hij zich over op de tafel en mocht ik over zijn buikje aaien. Lief.

grtz
 
Terug
Bovenaan