Aantrekkingskracht op huisdieren...

Grappig hoor. Onze kat doet dat nog niet zo erg. Wat me wel opvalt is dat hij me elke nacht om 4 uur wakker maakt door met z'n snorharen boven mijn gezicht te kriebelen. Hoop niet dat hij dat 9 maanden vol houd!! (ben nog maar 7 weken)
 
Ja hier ook.
De katten en de honden zijn niet uit mn buurt te slaan. 's Avonds is het vechten om wie er een plekje bij mn buik kan krijgen in bed (de honden dan). Ook hebben we 2 vogels in de woonkamer, nou die houden hun kop niet dicht als ik thuis ben.
Merk het eigenlijk bij allemaal verschillende dieren, want de paarden op de manege reageren ook anders tegenwoordig, vroeger wilden ze je nog wel eens een duw geven met hun neus, nu dus totaal niet, zijn erg voorzichtig en durven niet eens in de buurt van mn buik te komen. En ook alle honden die op de manege lopen, als ze hun hond kwijt zijn dan loopt ie in mijn buurt, en ja ook dat irritante kruissnuffelen.
Ach ik ben een dierenvriend, dus vind het wel gezellig, zeker als je alleen thuis bent 's avonds altijd lekker warm op de bank met alles om je heen tegen je aan.
 
Ja hier ook.
De katten en de honden zijn niet uit mn buurt te slaan. 's Avonds is het vechten om wie er een plekje bij mn buik kan krijgen in bed (de honden dan). Ook hebben we 2 vogels in de woonkamer, nou die houden hun kop niet dicht als ik thuis ben.
Merk het eigenlijk bij allemaal verschillende dieren, want de paarden op de manege reageren ook anders tegenwoordig, vroeger wilden ze je nog wel eens een duw geven met hun neus, nu dus totaal niet, zijn erg voorzichtig en durven niet eens in de buurt van mn buik te komen. En ook alle honden die op de manege lopen, als ze hun hond kwijt zijn dan loopt ie in mijn buurt, en ja ook dat irritante kruissnuffelen.
Ach ik ben een dierenvriend, dus vind het wel gezellig, zeker als je alleen thuis bent 's avonds altijd lekker warm op de bank met alles om je heen tegen je aan.
 
zelf heb ik geen huisdieren, maar toen ik net zwanger was van mn dochtertje ging ik op visite bij mn tante en haar hond snuffelde de hele tijd aan me. mn tante gelijk: dit kan 2 dingen betekenen.
of je bent ongesteld, of je bent zwanger hahahaha
ja, t was dus t laatste. die hond heeft me veraden! hahahaha
 
eindelijk kattenverhalen op zwanger.nl
bij mijn beste vriendin zat 1 kat altijd op haar schoot sinds haar zwangerschap. wat die eerder niet deed. echter dacht zij al een jaar dat ik zwanger was (nu 12 wkn) omdat die kater bij mij ook op schoot ligt. helaas daar lag hij altijd al. mijn katten thuis zijn nog net zo schoot-erig als altijd, als ik op de bank slaap liggen er 3 bij me. doen meeste katten bij mij, ook al zijn het geen schoot-katten. ik ben vooral benieuwd hoe ze reageren op de baby straks. 1 vind kids en baby's geweldig, de andere 3 vonden het tot nu toe maar eng. Groetjes sabine
 
haha ja ik ben ook heel benieuwd hoe onze pup gaat reageren op de baby! Hij zit dan net in zn pubertijd... dus kan nog leuk worden! Wel hebben we gezien dat hij ontzettend bang is voor kinderwagens en daar zal hij toch over een poosje veel naast moeten lopen! Dus we hebben alvast onze wagen maar aangeschaft zodat we kunnen oefenen... hebben jullie ook dingen waar jullie speciaal aandacht aan gaan geven om de dieren voor te bereiden op de komst van de baby?
 
Haha, wat leuk om te lezen allemaal!! Mijn kat was al heel aanhankelijk, liep me overal al achterna en lag al vaak bij me. Het is nu wel iets meer geworden, maar kan nog niet echt zeggen dat ik het idee heb dat hij er notitie van heeft dat ik zwanger ben. Misschien komt dat nog en anders vind ik het wel prima zo. Hij is al knuffelig genoeg, haha
 
Terug
Bovenaan