Abortus

Hoi Fran,

Maar hoe kun je nu weten dat je van je eerste twee snel zwanger was?
Je hebt abortus gepleegd, dus ik neem aan dat je toen niet bewust bezig bent geweest om zwanger te worden?

Wat gebruikte je dan als anticonceptie? Of gebruikten jullie niets?

Zelf heb ik een zoontje van nu 19 maanden. Van hem ben ik heel bewust zwnager geraakt (in de tweede ronde). Nu duurt het helaas langer voordat we van nr mogen gana genieten. We zijn nu met ronde 11 bezig.

Gr Roos

Hoi Mamanroos,

We waren er niet bewust mee bezig.

En we kwamen er pas een maand later achter dat ik zwanger was(Wist ik veel, was wel misselijk  en doen).
Ik gebruikte nog niet de anticonceptie, wel een condoom.
Na dat ik het heb weg laten halen ben ik er wel mee begonnen.

Voordat  ik het weg liet halen was ik al vanaf mei zwanger tot augustus, toen heb ik het weg gehaald. Weet het nog heel goed als de dag van gisteren. Welke dag, tijd,  
(Heb mijn dagboek er maar bijgehaald.)
Het was een pittige periode moet ik zeggen.  

ik ben nu 25... Toen ik zwanger was ik 18 jaar.
Ongeveer een week begint de klusweek dus we zullen zien wat het worden :)

Alvast een fijne avond

Gr fran

Dus je hebt abortus laten doen toen je al 3 maanden zwanger was?
Geen idee tot wanneer dat kan hoor, maar jeetje dat je dat kan!
Er groeit toch iets heel bijzonders in je. En de 2e keer dat je zwanger werd.
Door de pil heen?

ja al een compleet mens he met 12 weken, 6 cm minimaal groot geloof ik, zou ik ook niet kunnen... een mensje weghalen..

maar wat ze zeggen 2 maanden is niets, pas als je een jaar bezig bent wil een huisarts eventueel naar je luisteren.,.

Dames!

Even voor de duidelijkheid je kan een abortus al plegen in 24 weken en dat is gewoon mogelijk. En ik zat binnen die weken.(13weken)

En ja het was HEEL erg voor mij net zo goed. DEED bij  mij MEER pijn dan wat jullie denken.

Maar als je net 18jaar bent geworden  en je heb problemen thuis en je leeft meer buiten op straat dan lekker knus thuis. Dan zou je eerst toch ff je eigen leven op de rils willen  zetten of wil je met je kind en al op straat staan? Nou ik zou dat mijn kind NOOIT aan doen. Maar blijkbaar jullie wel. dat vind ik pas erg op straat leven.

Vind het knap dat jullie allemaal gynaecoloog zijn zeg! Knap hoor!!!

Neem dit maar over en je kunt het voor je ZELF  lezen tot hoeveel dat kan:
http://www.nujij.nl/abortus-is-te-gek.366714.lynkx

SUCCES DAARMEE DAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Fran,

Als eerste wil ik zeggen dat iedereen zijn eigen redenen heeft voor een abortus en dat jij daar voor jezelf goede redenen voor had waar je zelf vrede mee hebt dan is dat jouw keuze....
Wel vind ik dat iedereen gewoon netjes zijn reactie heeft gegeven (dat is waar je ook om vraagt want anders plaats je geen bericht op een forum waar alleen maar vrouwen bezig zijn met zwanger worden...) en dat iedereen hier zijn eigen mening over heeft is natuurlijk logisch...
Daarom vind ik jouw laatste berichtje wel een beetje vreemd en niet gepast.... Zoals ik lees zeggen meiden hier alleen maar dat ze het zelf nooit zo zouden doen, maar daarnaast wist niemand wat voor jou de reden was om wel een abortus te laten plegen.
Dat je dan ineens zo reageert vind ik niet op zn plaats, wat had je dan verwacht?
Hier zijn alleen maar meiden die net als jij in deze ronde heel graag zwanger willen worden.... Hoop dat je nog even reageert....

Groetjes Elmoo

Ho ff Fran, mijn berichtje was niet om je aan te vallen, misschien komt het zo over, maar het was gewoon een vraag met hoeveel weken het kan. En dat ik daar verbaasd over was dat het zo lang nog kan. Tuurlijk kunnen wij NOOIT voor jou beslissen wat wel of niet goed is. En tis voor jou allemaal al vreselijk genoeg. Tuurlijk is het een bewuste keuze. Een kind op de wereld zetten is 1 maar het verzorgen en goed huis bieden is ten 2e. Iedereen heeft eigen mening over abortus, maar als je kind niet iets kan bieden is ht misschien cru gezegd idd beter dat het niet geboren word. En dat jou dit twee keer is overkomen is erg voor je. En tuurlijk denk je dan in begin wel ff zo iets van jeetje had dan beter opgelet. Maar je hebt niet altijd alles in de hand. En wil niet zeggen dat het voor jou minder moeilijk is. Zeker nu het wa tlanger duurt dat je zwanger wilt worden.

Dus normaals het was niet bedoeld om je te kwetsen, maar meer een vraag en stukje ontwetendheid, misschien kun je als je mijn stukje nog eens leest het er uit opleiden. Als mijn woordkeuze dan misschien niet helemaal okay was sorry daarvoor! Wens je alle geluk, anders had ik hier ook niet op deze topic gereageerd maar mijn gedachtes voor mezelf gehouden, hoop dat je dat van me wilt aannemen.

Ga nu ff verder lezen wat er nog meer gezegd is, maar wou eerst ff op jou stukje reageren.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan