quote: Elmoo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 15:30:38&apos

);
Hoi Fran,
Als eerste wil ik zeggen dat iedereen zijn eigen redenen heeft voor een abortus en dat jij daar voor jezelf goede redenen voor had waar je zelf vrede mee hebt dan is dat jouw keuze....
Wel vind ik dat iedereen gewoon netjes zijn reactie heeft gegeven (dat is waar je ook om vraagt want anders plaats je geen bericht op een forum waar alleen maar vrouwen bezig zijn met zwanger worden...) en dat iedereen hier zijn eigen mening over heeft is natuurlijk logisch...
Daarom vind ik jouw laatste berichtje wel een beetje vreemd en niet gepast.... Zoals ik lees zeggen meiden hier alleen maar dat ze het zelf nooit zo zouden doen, maar daarnaast wist niemand wat voor jou de reden was om wel een abortus te laten plegen.
Dat je dan ineens zo reageert vind ik niet op zn plaats, wat had je dan verwacht?
Hier zijn alleen maar meiden die net als jij in deze ronde heel graag zwanger willen worden.... Hoop dat je nog even reageert....
Groetjes Elmoo
Hey Elmoo,
Het spijt me.. maar voelde me om het moment ff aan gevallen.
En misschien heb ik het wel verkeerd gelezen of opgevat.
Maar het was niet mijn bedoeling om iemand zo aftebekken.
Groetjes fran