Abortus

Pff gelukkig dacht al heb ik nou zo iets verkeerds gezegd.
Ik plaats hier geen berichtje om iemand te kwetsen namelijk

quote: Elmoo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 15:30:38'));

Hoi Fran,

Als eerste wil ik zeggen dat iedereen zijn eigen redenen heeft voor een abortus en dat jij daar voor jezelf goede redenen voor had waar je zelf vrede mee hebt dan is dat jouw keuze....
Wel vind ik dat iedereen gewoon netjes zijn reactie heeft gegeven (dat is waar je ook om vraagt want anders plaats je geen bericht op een forum waar alleen maar vrouwen bezig zijn met zwanger worden...) en dat iedereen hier zijn eigen mening over heeft is natuurlijk logisch...
Daarom vind ik jouw laatste berichtje wel een beetje vreemd en niet gepast.... Zoals ik lees zeggen meiden hier alleen maar dat ze het zelf nooit zo zouden doen, maar daarnaast wist niemand wat voor jou de reden was om wel een abortus te laten plegen.
Dat je dan ineens zo reageert vind ik niet op zn plaats, wat had je dan verwacht?
Hier zijn alleen maar meiden die net als jij in deze ronde heel graag zwanger willen worden.... Hoop dat je nog even reageert....

Groetjes Elmoo

Hey Elmoo,

Het spijt me.. maar voelde me om het moment ff aan gevallen.
En misschien heb ik het wel verkeerd gelezen of opgevat.
Maar het was niet mijn bedoeling om iemand zo aftebekken.

Groetjes fran

He Fran,

Ik hoop dat je nog op het forum komt. Want je hebt heel wat kritiek over je heen gehad. En ik was zo opgelucht dat ik jouw bericht las. Je bent niet de enige. En dat terwijl ik dat dat ik de enige was.
Ik heb het 2 jaar geleden ook laten doen. Het ging helemaal niet goed met mijn man en ik. Daarbij was ik geestelijk helemaal niet sterk op dat moment en was net van de medicijnen af. Begin dit jaar is het toch goed gekomen met mijn man en ik. Na een hele lange dip. En weten dat het toen  de beste beslissing was. Ondanks dat de kinderwens nu heel groot is.
Ik ben nu 8 weken zwanger. En ben nog zo bang dat ik het verlies en twijfel nog zo of ik echt zwanger ben.  Want dit jaar heb ik al een mk gehad. En ik dacht echt dat dat een straf van  wie of wat dan ook was en dat ik nooit meer zwanger zou raken..
Zo en laat de wereld maar denken wat ze denken. Maar in sommige situatie kun je niet anders.
Lieve groetjes Sonia

Hey Sonia,

Ik las gisteren je forum en ben blij dat ik niet de enige bent die ook zo'n stap had moeten zetten.
Het was echt moeilijk toen maar nu heb is zo iets van "Laat maar komen hoor" Maar ben bang dat ik geduld er voor moet hebben.

Ja sommige mensen (vrouwen) snappen het niet of willen het niet begrijpen. En sommige kunnen zich ook niet in een situatie plaasen wat je heb mee gemaakt. En wat je heb doorstaan.  

En tuurlijk is het vreselijk maar als je niet anders kan en je weet van je zelf van dit is de enige oplossing dan vind ik zelf dat is het goed heb gedaan.

Maar ben Blij dat je heb gereageert, dacht ff voor een moment dat ik de enige (ook) was.

Groetjes fran

Terug
Bovenaan