absoluut geen goede echo

Hoi meiden,

Hier nog even een zwangerschapupdate van mij, ik moet gewoon het gewoon even van me afschrijven.
Vanmiddag hadden we onze 20 weken echo ( ben 21 weken zwanger) en eigenlijk zagen we het al.
Ons kindje heeft een open ruggetje en een waterhoofd! Ik ben letterlijk even lamgeslagen en weet even niet meer goed hoe ik me moet voelen. Ons vrolijke kindje....Maandag beginnen de onderzoeken over wat en hoe precies.

Groetjes Hanneke

............oh Hanneke... Normaal weet ik altijd wel iéts te zeggen maar weet het nu gewoon even niet...... Pfff..... (zit hier met waterogen)

Een héle stevige knuffel voor je!  

Esmé

Hoi Hanneke,
Wat een vreselijk bericht hebben jullie gekregen! En in wat een spannende tijd zitten jullie nu.... waarschijnlijk is nog niet bekend in welke vorm en mate jullie mooie kindje een open ruggetje en waterhoofdje heeft. Heel veel sterkte de komende tijd, met alle onderzoeken en alles wat daar bijhoort!!
Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.... volg in alles je moedergevoel dan doe je het altijd goed!
Liefs, Noor mv Skip, Bo en ?

Lieve Hanneke,

Jeetje meid, wat een naar bericht.
Weet net zoals de andere meiden niets meer te zeggen.....
Hier ga je niet vanuit.....
Wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd......

Dikke knuffel van Jolanda

Ongelooflijk Hanneke, kan me voorstellen dat je niet weet hoe je je moet voelen nu. Weet ook niet goed wat ik moet zeggen, maar ben echt helemaal stil van je bericht.
Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen in de komende tijd.

Geeske.

Terug
Bovenaan