absoluut geen goede echo

Lieve Hanneke,

meid wat een shock, kan me helemaal voorstellen dat jullie in een daas zitten hierdoor. Geef jezelf en je partner alle tijd om alle scenarios af te spelen in je hoofd en zoals iemand al eerder zei...als je weer een beetje bij bent laat je dan goed voorlichten. Ik had zelf op een gegeven moment ook een Echo waarin bleek dat Max een ernstige afwijking had. en tot de 5e maand was het niet duidelijk wat onze mogelijkheden waren. Ik kreeg twee echos per week om de boel te volgen (op een gegeven moment werdt ons geadviseerd om de zwangerschap te beeindigen) en ineens waren alle symptomen weg en is onze Max volkomen gezond ter wereld gekomen.
Ik wil niet zeggen dat die dingen vaak gebeuren, of dat je erop moet gaan zitten hopen, maar wel dat je uiteindelijk moet vertrouwen op een combinatie van je gevoel, je intuitie en medisch advies. En dat die 3 dingen alle even belangrijk zijn.

Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd en een reuze knuffel uit Amerika
Ilja

Hoi Hanneke,

Ik log even in om te vragen hoe het nu met je gaat.. Wat zal er veel in jullie hoofd omgaan zeg..

Zelfs ik loop al vanaf gisteren met een knoop in mijn maag en het houd me voordurend bezig.. Pfff...

Frustrerend dat ik, en menig andere, niks voor jullie kunnen doen nu dan enkel een schouder aanbieden om op te kunnen huilen en leunen, een oor om te luisteren en duimen voor goed geluk,..

Nogmaals hou je taai meid en ik denk héél véél aan jullie!!

Liefs,

Esmé

Lieve Hanneke toch!

Ik las het gisteren al, en wist echt even niet wat ik moest zeggen...
Zat echt even met tranen in de ogen, en toch ook wel een beetje "lam" op mijn stoel.
Zoiets als: " K*T, ook hier gebeuren dat soort dingen..."   Wat zullen jullie het moeilijk hebben nu zeg, na zulk nieuws, over je kindje, jullie mensje waar al zo veel van gehouden word....
Zucht.... En nog eens zucht...

Hele dikke knuffel, Marieke

Jeetje Hanneke,

Je gaat altijd een beetje naar de 20 weken met het idee van: als alles maar goed is.
En dan hoop je natuurlijk dat je kindje er goed uit ziet, en dan krijg je het tegenovergestelde.
Wat een klap!
En wat een onzekerheid.
Hopenlijk krijgen jullie snel bericht maandag over hoe of wat!

Ik wens jullie heel veel sterkte!!

Elise

Lieve lieve   Hanneke,
Wat ontzettend erg voor jullie. Ben er helemaal van slag van.
ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik denk aan jullie..

Veel sterkte komende tijd. en luister naar je hart..

Veel liefs en een dikke knuffel Lonneke

Terug
Bovenaan