absoluut geen goede echo

Voor jou log ik speciaal even in.

Lieve Hanneke en familie, ook ik weet niet echt goed wat ik moet zeggen nu,en dat komt niet vaak voor. Wij willen jullie heel veel sterkte wensen met alles! Als je je verhaal kwijt moet of even lekker vloeken of wat dan ook, wij zijn er voor je!

Dikke kus, Marieke mv Lyanne en Vince

Jeetje Hanneke, logisch dat je je lamgeslagen voelt. Een echo is natuurlijk altijd spannend, maar toch ga je niet uit van een open ruggetje en een waterhoofd. Dat dit een enorme klap is spreekt voor zich. Ik zit het met tranen in mijn ogen te lezen.

Sterkte dit weekend waarin je, denk ik,  wordt heen en weer geslingerd tussen ongeloof enerzijds en anderzijds zo snel mogelijk onderzoeken willen doen om te weten waar jullie aan toe zijn. We denken aan jullie .

Ellen mv Julian

Nee, wat ontzettend voor jullie, brrrr... geen idee wat het voor gevolgen heeft maar wel dat jullie veel sterkte kunnen gebruiken de komende tijd. Veel liefs en kracht!!!

Hoi,

Onze grootste angst is voor jullie realiteit geworden. Meid, wat vind ik het erg voor jullie! Zoveel dat nu op je af komt.... Worden jullie in het ziekenhuis goed begeleid? Ik weet nl dat er vaak een heel team bij elkaar getrommeld word in dit soort gevallen. Zijn jullie doorgestuurd naar een academisch ziekenhuis? (of zijn jullie daar al?) Ik kan alleen maar zeggen: Laat alles goed bekijken. Schrijf al je vragen op. En eis dat er goede begeleiding is. Want dit is iets dat je niet alleen aan kunt.

Sterkte, en ik denk aan je!
Groetjes, Cathy

(die erfelijk belast is met spina bifida, en dit is beide zwangerschappen onze grootste angst geweest)

Lieve Hanneke (en partner) Wat voor iedere papa en mama de allergrootste zorg is, is voor jullie nu werkelijkheid, jullie lieve kleine heeft flinke gezondheidsproblemen met een onzekere toekomst. Wat een ongelovelijk zware klap voor jullie. ik wens jullie ontzettend veel sterkte en hoop dat jullie gauw meer duidelijkheid krijgen over hoe ernstig de afwijkingen zijn en hoop met heel mijn hart dat jullie heel goed begeleid en gesteund zullen worden, vertrouw op je moederinstinct!!

Heel veel sterkte,

Liefs Monique

Hoi Hanneke,

Jeetje meid, toen ik je verhaal las kreeg ik kippenvel en een grote knoop in mijn maag.
Weet niet meer te zeggen dan de andere dames ook al hebben gedaan.

heel veel sterkte de komende tijd.
We denken aan jullie.

liefs Pally

Lieve Hanneke,

Ik lees je berichtje met tranen in mijn ogen.
Ik wil jullie alle kracht toewensen de komende tijd.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wel dat ik aan jullie denk en met jullie mee leef.
Veel liefs van Sandra en Annique

Terug
Bovenaan