accupunctuur en zwanger worden

Marlies- je was na 2 maanden acupunctuur zwanger? Ik ben heel benieuwd. Heb er wel vertrouwen in. Vervelend dat je je zo ziek voelt:( hopelijk gaat het snel over!

Sanne wat fijn dat je je goed voelt. Ik zou hetzelfde hebben.. heb zelfs gedroomd dat ik een kloppend hartje zou horen, erg hè.

Spannende periode komt eraan! Ik weet alleen niet of ik can 29 dagen uit moet gaan. Aangezien mijn eisprong eerder was.
 
24 oktober 1e acupunctuurbehandeling en 12 november al een positieve test ;-).

Ik had de extra vroege test van Sensitest waarmee je 3-4 dagen voor je NOD kan testen.

R1988 je wil het ook zo graag, logisch. Je doet er waarschijnlijk alles aan en het is helaas steeds afwachten. Ik had mezelf ter afleiding voorgenomen dat als ik komende zomer nog niet zwanger zou zijn, we een mooie verre rondreis zouden gaan maken. Probeer door te gaan met het maken van plannen. Natuurlijk blijf je teleurstellingen houden,maar probeer er niet te krampachtig in te staan. En ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is.

Merk je nu al iets van symptomen en temperatuur je ook? Zolang je temperatuur hoog blijft, is de kans aanwezig dat je zwanger bent.

Marlies inderdaad vervelend dat je zo misselijk bent. Het enige voordeel is dat je niet te veel aankomt ;-). Werkt de acupunctuur daar niet voor?
 
Sanne- ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en het los te laten. Soms lastig.

Mijn temperatuur is hoog vind ik schommelt steeds 37.2 en 37.4 weet niet ao goed wat ik hiervan moet denken..

Ik heb ook geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Aangezien eisprong eerder is geweest. Wachren tot 16 februari is nog zo lang.. dat zou 29 dagen zijn..ik gok zelf sat hij eerder is
 
Spannend! Mijn temperatuur was ook zo rond de 37.2.... en toen je begon met temperaturen was hij een stuk lager? Heb je al last van je borsten? Wanneer denk je je eisprong gehad te hebben? Is het dan niet 2 weken erbij optellen dat je je NOD hebt?

Succes!

 
Tijdens mijn menstruatie was hij wel een stuk lager. 36.6/36.7. Nee geen last van mijn borsten. Afgelopen weekend waarschijnlijk eisprong. De andere keren had ik ook geen last van mijn borsten.  Ja dat denk ik wel. Maar weet het niet.  Dinsdag acupunctuur gehad en pas als ik ongesteld ben/ of niet weer contact opnemen.
 
Ik zu je graag het grafiekje laten zien maar weet niet hoe dat moet. Heb van de wwek wel nachtdienst gehad denk dat daardoor temperatuur schommelt
 
Terug
Bovenaan