accupunctuur en zwanger worden

Hai. Ik ben na een jaar proberen begonnen met acupunctuur en na 2 behandelingen was ik zwanger! Ben morgen 8 weken zwanger! Hopelijk voor de andere meiden ook snel goed nieuws! Ik heb zelf ook goede ervaringen met temperaturen! Ik ben hier ongeveer 2 maanden mee bezig geweest en kon precies zien waar ik zat in mijn cyclus, die overgens erg onregelmatig was. Ik heb er ook de innesteling mee gevonden en mijn zwangerschap voorspeld. Dan blijftie inderdaad hoog de dag voor je NOD, op je NOD en uiteraard erna ook! Als je temp zakt dan word je ongesteld.

Succes!
 
Dames,  mijn temperatuur schommelt tussen de 37.2 en 37.4 is dat erg? Word er een beetje onzeker van?

Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.

 
Klinkt alleen maar goed dat je temperatuur boven de 37 blijft. Het is normaal dat je temperatuur iets schommelt. Nu maar duimen dat hij zo hoog blijft, dan heb je volgende week waarschijnlijk een positieve test in handen ;-).
 
Wanneer zou ik kunnen testen. Na volgend weekemd. Lief! Ik loop wel tegem blaas ontsteking aan...:(
 
Iedere cyclus is weer anders. Mijn cyclus was gemiddeld 26 dagen en op de 10e dag dat mijn temperatuur boven de 37 was (3 dagen voor NOD) heb ik een vroege test van Sensitest gedaan. Nog een paar dagen doorgegaan met temperaturen en na 3 dagen weer een test.

Nu schrijf je over een blaasontsteking. Kan je temperatuur daardoor ook niet hoger zijn....

Al je denkt dat je vorige week je eisprong gehad hebt, dan kan je volgend weekend denk ik wel testen. Zou voor de zekerheid ook een extra vroege test gebruiken.

Succes!
 
Ik weet het niet. Ik heb last met plassen maar het is nog niet zo erg dat ik naar de huisarts ga. Ik kan ook wat langet wachten met testen..
 
<p style="text-align: left;">Hey dames,</p>
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het bij jullie met de behandelingen van de acupuncturist? Zelf ben ik erook mee begonnen. Moet nu kruidens innemen van dag 1 tot 6 en de andere van dag 7 tot 14. Vind het wel spannend hoor .</p>
<p style="text-align: left;">Wij zijn vanaf september al bezig voir een 2e en je wil het graag he maar mijn man wilt maar een jaar proberen anders vind hij dat het leeftijdsverschil te groot word tussen de 1ste en de 2e.</p>
<p style="text-align: left;">Liefs -x-</p>
 
Terug
Bovenaan