Action early test

Normaal gesproken heb je zeker geen streepje. Dus ieder streepje (licht of niet) betekent dat je zwanger bent! Gefeliciteerd :D

Als het goed is gaat je hcg nu iedere 2-3 dagen verdubbelen, dus zou je iedere 2-3 dagen een donkerder streepje moeten krijgen. Als je over een paar dagen nog eens test zal je dat waarschijnlijk al kunnen zien. Heel veel geluk! :)
 
Mijn action early waren op 12/13 dpo ook zo licht. In het echt zie je het ook duidelijker. Als het binnen de afleestijd is dan is het vast positief!
 
Zo zag mijn early van de action er ook uit op 12 dpo. 


Indroogstreep lijkt me zeer onwaarschijnlijk als ene binnen 5 min en andere kort erna is afgelezen. 
Voorzichtige felicitaties!! 
 
Dat ziet er uit als een licht streepje hoor! Zeker als je het op 2 testen na elkaar kreeg. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! :) 
Mijn testen liepen ook vanaf zo op. Ik heb in 2.5 jaar heeeeeeel veel testen versleten en genoeg indrogers gehad,  maar die komen pas na een tijdje en niet al na 5 minuten is mijn ervaring. Ik zou zelf wel nog een paar testen doen maargoed, ik was dan ook een testjunkie  ;) 
 
Terug
Bovenaan