Action early test

Er zit een vruchtje. Maar HCG is veel te laag waardoor het zich gaat laten afdrijven wss of moet ik het laten wegnemen. Spijtig.... maar wil toch zeggen dat de strepen geen ongelijk hadden! 
 
Wat een naar bericht zeg! Ik heb niet eerder gehoord dat ze met je hcg meten ook kunnen zien dat er een vruchtje zit, mag ik vragen hoe dat werkt? Of hadden ze ook een echo gemaakt? Heel veel sterkte!
 
Hey,
HCG is maar 11 iets wat niet kan bij niet zwanger maar ook niet op deze tijd als je rekent qua weken. 


ook gaat het hoger gestaan hebben aangezien een test dit al kon meten. 


aangezien er nog geen bloeding is geweest wil dit volgens de arts zeggen dat er iets is geweest. Maar dat het dus nog niet uitgedreven is. 


ik moet donderdag nog eens bloed laten nemen. 


en dan ook wss naar de gynaecoloog als er nog niets van bloeding is geweest. 
 
Wat een ontzettend naar bericht, dat is niet wat je wil horen ?

Ik neem aan dat ze het niet zomaar tegen je zeggen, maar vind ik het wel apart dat ze dit concluderen meteen. Een action early reageert overigens al vanaf 10 hcg dus je HCG hoeft niet perse al hoger geweest moeten zijn. Weet je wanneer je ovulatie heeft plaatsgevonden? Anders kan het zijn dat je ovulatie of innesteling wat later was deze cyclus en je nog niet zo ver bent als je dacht? Of kan dat niet? Maar iig moet je HCG wel gewoon goed oplopen, dus goed dat ze vd week nog een keer prikken. Heel veel sterkte! ?
 
Ik verschoot er ook van, vondt het ook heel raar! 
had ook gevraagd of het niet een heel vroege zwangerschap kon zijn maar haar antwoord was vrij dyidelijk NEE. 


ik hoop toch nog stiekem op een hogere HCG donderdag. Maar aangezien ze zo duidelijk was in haar antwoord vrees ik er voor. 
 
Als ze zo resoluut was zou ik dat ook niet goed meer durven te hopen. :(

Maar laat het vooral nog even weten. Valt niet mee zoiets. Heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan