Advies gevraagd

Beste mama's,
voor mij is het bijna zover en nu vraag ik me af of ik al een babyfoon moet aanschaffen. Beetje stomme vraag misschien, vooral als je de grote hoeveelheid nutteloze spulletjes ziet die ik heb gekocht, maar daar ontbreekt de babyfoon wel!
Gebruik je dit helemaal vanaf het begin? Gebruiken jullie het allemaal?
Alvast bedankt voor de reacties!
 
Ik heb van het begin af aan een babyfoon gebruikt. Ik vind het wel prettig om beneden gewoon te kunnen horen wanneer mijn baby wakker is. En omdat we allebei behoorlijk vast slapen lopen we anders ook het risico om door het gehuil van de kleine heen te slapen. Sommmige mensen beweren dat je nooit door het gehuil van je eigen kind heenslaapt, nou geloof me dat lukt mij echt wel.
 
ik heb er geen en mis het ook niet, maar ons huis is niet groot, gewoon standaard en de deur in de woonkamer staat altijd open net als de babykamer, dus als hij huilt dan hoor je het wel.
 
Hoi, wij hebben een babyfoon van chicco. WAARDELOOS!!!We horen alles behalve ons eigen kindje. Stoort vreselijk. En wat de anoniem van 19.15u ook al zegt....je hoort je baby echt wel als hij/zij je nodig heeft hoor!!! ze hebben genoeg volume van zichzelf. Trouwens als je de babyfoon hebt raak je ook wel gefixeerd op het geluid hoor... ALs je het niet vertrouwt ga je gewoon even kijken bij je baby, werkt ook prima. Geniet nog even van je zwangerschap en voor straks veel geluk met je kleintje.
 
Ikzelf gebruik de babyfoon veel, ik vind het fijn om de kinderen te kunnen horen bij de oudste heb ik hem 5 1/2 jaar gebruikt. Nu wonen we in een huis waar je niet alle geluiden kunt horen en ik vind het vervelend als ze me nodig hebben dat ik ze niet kan horen. Ook gebruiken we de babyfoon als oppas bv als we bij de buren zijn, met een wekker erbij en brandmelders, zodat het wel veilig is.
 
Wij hebben wel een babyfoon. Als mijn kids boven in bed liggen en wij zijn in de kamer, dan horen we echt niets. Dus ik vind het wel een heel prettig idee dat ik een babyfoon heb. s'Nachts gaat ie wel uit, want dan hoor ik het wel als er iets is of dat er eentje huilt.
En ik vind het ook wel makkelijk als ik een keertje naar buiten ga met de oudste, terwijl de jongste in bed ligt.
Maar ja....het is maar net wat je zelf het prettigste vind.
Groetjes Renate
 
Hoi,

Wij hebben wel een babyfoon ook al wonen we gelijkvloers.

Ons meisje sliep vanaf dag 1 op haar eigen kamer. En vond het toch een fijn idee om er een te hebben.

Nu gebruik ik hem nog steeds ze is 11 maanden. Maar huilt erg zacht en als bv de radio of tv aanstaat dan hoor je haar niet.

Eigelijk gebruiken wij hem altijd.

Wel zou ik als je er een koopt een goede kopen. Anders heb je kans op andere kindjes op je babyfoon.

Succes
 
Terug
Bovenaan