Advies gevraagd

ik heb na een tijdje ook een babyfoon gekocht. eerst wilde ik het testen maar bleek al snel dat als hij boven lag en wij beneden we hem niet konden horen zodat we elke 5 minuten bij de deur stonden te luisteren.. een babyfoon via marktplaats gekocht en hij werkt perfect.. en we horen gelijk als hij wakker is en als hij slaapt hebben wij ook rust, door niet elke 5 minuten te gaan horen of hij nog slaapt.

greta
 
Wij hebben ook niet gelijk een babyfoon gekocht. We ontdekte al snel genoeg dat het toch wel handig is. Wij hebben er een van Philips gekocht bij BCC, die kost 59,95 en die bevalt goed.
 
Ik heb ook de philips en deze werkte perfect (mijn zoontje is 11 maanden) tot voor kort. sinds kort hoor ik een andere vader en een ander kind via de babyfoon. Dat is wel een heel vreemde gewaarwording moet ik zeggen. Ik denk dat er mensen vlakbij ons eenzelfde babyfoon hebben. Tegenwoordig doe ik hem uit als mijn zoontje uit zijn bed is, ik heb geen idee wat die mensen anders van mij horen........
 
En nee, niet iedere moeder hoort haar kind als ze slaapt. Al die moeder die maar beweren dat je je eigen kind echt wel hoort als je slaapt. Nou sorry, ik zal dan wel een slechte moeder zijn maar ik slaap rustig door zijn gebrul heen zonder babyfoon en hij slaapt tegenover onze slaapkamer.
 
ik slaap er soms ook doorheen, maar als ie echt wat heft wordt ik wle wakker, meestal gaat het alleen om een speen en daar leeft ie ook wel zonder door, ik heb er geen en ij de tweede lijkt het me wel handig, idd in de zomer if als je voor de deur staat is het toch wel prettig, lijkt me
 
Ja ik gebruik sinds we in een eensgezindswoning wonen een babyfoon en vind dit wel zo prettig. isa is nu 14 maanden en ook s nachts gebruik ik hem nog (meer voor de zekerheid)

Ik heb de digitale babyfoon van philips echt super geen storen geen andere kinderen die je hoort en als je buurvrouw precies dezelfde koopt maakt dat niets uit!!!

een min puntje ze zijn wel duur!!
ik heb hem bij de blokker gekocht voor 129,95 euro.

succes
 
Terug
Bovenaan