Advies gevraagd

Ook wij hebben geen babyfoon aangeschaft. We wilden eerst even afwachten of het nodig was, niet dus. We horen hem goed. Het schijnt dat je als moeder een soort antenne hebt, want ik hoor hem zelfs als ik een kamer met visite heb!
Groetjes
 
Hoi mama in spe!
Spannend hoor bijna mama worden! iig veel succes met de bevalling!

Ik zal antwoord geven op je vraag: ik heb wel gelijk in het begin al een babyfoon gebruikt. Wij wonen in een eengezinswoning en als de kleine dan boven ligt dan heb ik beneden de babyfoon aan staan anders hoor ik m echt niet. (alle deuren zitten dicht vanwege de katten) en s'nacht zet ik m ook naast mn bed om dezelfde reden. Dus ik vind het echt handig en gebruik m veel..
Groetjes!
 
Hoi mama in spe!
Spannend hoor bijna mama worden! iig veel succes met de bevalling!

Ik zal antwoord geven op je vraag: ik heb wel gelijk in het begin al een babyfoon gebruikt. Wij wonen in een eengezinswoning en als de kleine dan boven ligt dan heb ik beneden de babyfoon aan staan anders hoor ik m echt niet. (alle deuren zitten dicht vanwege de katten) en s'nacht zet ik m ook naast mn bed om dezelfde reden. Dus ik vind het echt handig en gebruik m veel..
Groetjes!
 
Hoi mama in spe!
Spannend hoor bijna mama worden! iig veel succes met de bevalling!

Ik zal antwoord geven op je vraag: ik heb wel gelijk in het begin al een babyfoon gebruikt. Wij wonen in een eengezinswoning en als de kleine dan boven ligt dan heb ik beneden de babyfoon aan staan anders hoor ik m echt niet.En vooral als ik dan de radio aan heb of aan het stofzuigen ben. (alle deuren zitten dicht vanwege de katten) en s'nacht zet ik m ook naast mn bed om dezelfde reden. Dus ik vind het echt handig en gebruik m veel..
Groetjes!
 
wij hebben vanaf het begin meteen een babyfoon gebruikt. zo wist ik zeker dat ik tygo kon horen en dat hij als hij huilde niet overstuur ging huilen omdat ik hem niet hoor omdat ik geen babyfone heb.
dus ik vind het mega makkelijk dat ik hem altijd bij me heb.
 
Ik heb wel een babyfoon aangeschaft en ben hem ook al vrij snel gaan gebruiken. Na 4 weken legden we ons zoontje 's middags op zijn eigen kamer te slapen (tot die tijd sliep hij in zijn kinderwagen bij ons in de woonkamer) en wanneer de tv aan is hoor ik hem beneden niet. Hiervoor gebruiken wij dus de babyfoon, dan weet ik zeker dat ik hem hoor.
 
Wij hebben wel een babyfoon, en we zijn hem ook wel nodig, als mijn dochter boven ligt, dan hoor ik haar beneden echt niet (deuren gaan dicht ivm kachel beneden)
In het begin hadden we m snachts ook aan, maar dat was meer voor het idee.
Ook in de zomer vond ik het makkelijk dat je gewoon naar buiten kunt, want zo n ding heeft wel een paar honderd meter bereik
Ik denk dat het heel erg aan je huis ligt, en ook aan jezelf, voel je je zeker genoeg zonder, of heb je liever iets meer zekerheid
 
Terug
Bovenaan