advies nodig, mensen die een miskraam hebben gehad

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vorige week een test gedaan en deze was positief (sommigen van jullie weten dat, wellicht nog). Sinds zaterdag bloedverlies, vandaag was het toch echt wel helder rood.

Ben gisteren naar de huisartsenpost geweest daar gaven ze me aan af te wachten. Ik weet totaal niet waar ik me op moet voorbereiden.

blijft het bij een beetje bloed of wordt het hevig? Ik heb zojuist maar weer even gemaild naar mijn huisarts. Daar heb ik pas donderdag een afspraak, die had ik gemaakt toen ik positief getest had.

Groetjes talke

he meis
Wat is dit nou voor rarigheid??
Die kleine moet wel lekker warm bij je blijven hoor!!
Ik heb verder in het forum zwanger zijn ook dit soort dingen gelezen en ja daar zie je wisselende verhalen van wel tot niet goed.
Als ik jou was zal ik een verloskundige bellen en een spoed echo laten maken sommige doen dat namelijk.
Ik heb het namelijk ook een keer gehad en bij mij was het dus wel foute boel begin dit jaar.
Ik kon inprincipe pas na een week of anderhalf tercht en ben zelf gaan bellen en kon uiteindelijk diezelfde dag aan het eind van de dag terecht ik heb wel zelf de echo betaald a 65 euro maar dat kon mij op dat moment niet schelen.
Ik wens je heel veel succes en sterkte vertrouw op je eigen gevoel.
bianca

hoi talke,

wat een rot bericht zeg, ik hoop voor je dat alles goed is en blijft gaan. ik kan je helaas verder geen antwoord geven op je vraag, maar wilde toch even reageren. ik duim voor je.

groetjes Nicole

Ik het niet. De huisarts geeft aan dat ik maar beter even kan afwachten, maar van dat afwachten wordt ik een beetje tureluurs.

ik heb al best wat bloed verloren het ziet een beetje uit als mijn menstruatie, alleen dan en nu ook heb ik verder geen pijn. Maar ik heb toch gelezen dat bij een miskraam het juist toch heftiger zou zijn. Ik heb geen zin om de hele week af te wachten.

Ik ben een beetje radeloos.

talke

Hoi Talke,

wat vervelend voor je zeg! die onzekerheid.
Ik zou ook doen wat Bianca zegt, de verloskundige bellen en vragen of
misschien een spoedecho mag hebben.
Verder wil ik je graag veel sterkte wensen maar ook moed...
je hoort vaker van meiden die een bloeding hebben gehad en hier bleek later toch alles goed te zijn. Veel sterkte meid.
liefs Mootje.

Hoi Talke,

Jammer genoeg ben ik ook ervaringsdeskundige. Op 1 maart (op de wintersportvakantie)overkwam het mij ook. Ik testte op vrijdag positief (licht streepje) en de woensdag daarna ging het mis. Ik wist meteen dat het foute boel was. Het begon met wat bruinig bloed maar werd al snel helderrood. Het ging gepaard met buikpijn zoals ook de menstruatie voelt. Eigenlijk leek het precies een menstruatie alleen wat heftiger en het bloed was wat slijmerig/draderig. Het was na een dag of 3/4 weer over; vrij snel dus. Ik heb op vrijdag zelfs nog geskied.....(de mk was toen op de derde dag).
Ik hoop dat er niks aan de hand is bij jou maar eerlijk gezegd vind ik je verhaal niet bemoedigend.

Nou, niet echt een fijn antwoord om te krijgen maar hopelijk kun je er wat mee.

Groetjes M3

Hallo Mootje en mama van 3,

Ik denk toch dat ik maar even afwacht, het is niet fijn maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Ik kan wel vragen voor een echo maar ik zou donderdag 5 weken zijn.  maar volgens de Huisartsenpost gisteren kunnen ze dat verder niet echt bekijken.

Ik heb gewoon een hele korte cyclus normaal en daarom kon ik het zo vroeg weten, ieder ander zou wellicht hebben gedacht dat de menstruatiecyclus langer duurde. Ik weet het ook niet.

Het klinkt inderdaad niet bemoedigend, maar daar heb ik vanochtend al vrede mee gesloten. Ik had net mijn zus aan de lijn een vriendin van haar had ook een korte cyclus en zij heeft ook 2 keer positief getest en later trad de menstruatie toch in, nu heeft ze 2 gezonde kinderen.

Ik wacht het maar even af.

bedankt voor jullie steun.

talke

hee meid

ik heb precies hetzelfde gehad in juni....ook positief getest en paar dagen daarna begon ik met bloeden, eerst maar een beetje daarna veel...ook ik heb gebelt met vanalles en ze zeggen idd goh mevrouw wat vervelend maar u kunt alleen afwachten, meer kunnen wij niet doen. ook ik kreeg geen echo omdat ik nog net geen 5 weken was...konden ze idd niks zien. dus daar zit je dan...helemaal verdrietig...bij mij is toen 4 dagen later het vruchtje er zelf afgekomen, daarna nog 2 dagen ongi en dat was ut. weg droom en weg hoop en weg zwangergevoel.

Maar ik ben wel meteen weer aangeteld en nu al weer 6,5 week zwanger. blijft spannedn maar toch....al wel een echo gehad omdat ik hiervoor dus een MK had en ze konden nog niet veel zien alleen vruchtzakje en alles zat op de juiste plek. dus ik denk dat het wel klopt dat ze op een inwendige echo met 5 weken nog iegenlijk niks kunnen zien...

Ik wens je heel veel succes er veel sterkte! Het kan natuurlijk ook gewoon nog goed gaan he!! er zijn zat mensen die gewoon ongi zijn geworden maar hebben nu gezond kindje!

liefs sweety

Terug
Bovenaan