advies nodig, mensen die een miskraam hebben gehad

Hoi,

Ik ben gestopt met sites af te struinen om erover te lezen. Ik wacht even hoe dit verder afloopt. Tessa, ik zou donderdag 5 weken zijn. en Dan(30), het lijkt wel of ik de liefste man van de wereld heb, ook hij heeft sites afgestruind, kaarsjes gebrand en natuurlijk mij gesteund, hij heeft zelfs eergisteren tot 6.00uur 's ochtends achter de computer gezeten om uit te zoeken hoe en wat.

Cooper dat is nogal wat he, met 12/14 weken (dan ga je eigenlijk de fase in waarbij je denkt zekerheid te krijgen) De onzekerheid is het ergste inderdaad.

Sweety, ik heb op voorhand geen temp gemeten, wilde daar nog niet aan, maar moet deze nu al gezakt zijn?

Ik heb nu kleine krampjes, niet echt noemenswaardig maar ik ging net naar de WC en zag een sliert (ja sorry), dan kan gewoon niet goed zijn.

Boekie, ik duim voor je.

bedankt meiden. Ik heb het al vaker dan eens gezegd, ben blij dat ik dit forum heb gevonden.

groetjes talke

Lieve Talke,

Vanmiddag om 13.45 uur probeerde ik al te reageren, maar mijn compu liet me in de steek. Ik doe altijd vóór het plaatsen het berichtje kopiëren, dus gelukkig was ik hem niet kwijt. Wellicht is het als mosterd na de maaltijd, maar ik wilde het je toch meegeven, dus ik plak hem even hieronder:

Hee Talke, ik voel helemaal met je mee! Wat naar!!! Ik heb er geen ervaring mee maar ik wou je even een hart onder de riem steken. Ik had vorige week al zo met je meegeleefd en dan nu dit!

Ik raad je aan een verloskundige te bellen en het verhaal aan haar voor te leggen, al is het alleen maar voor advies. Zij kan dan bekijken of een echo oid nodig is. Wie weet is het een innestelingsbloeding?? Ik heb nl. vorige maand een verloskundige gebeld ivm met vroegtijdig bruinverlies (3 dagen na ovu) en toen vertelde ze dat een innestelingsbloeding meestal rond de tijd van je verwachte menstruatie optreedt (in tegenstelling tot 5 dagen na je ovu wat wij hier allemaal denken). Aangezien je na je nod negatief testte (als ik het me goed herinner), kan het zijn dat je een late ovu hebt gehad dus ook een late innesteling. Bij mij zitten er nl. maar 10 dagen tussen ovu en ongi.

Nou meid, houd moed en bel iedereen die je wil om advies. Ik hoop heel erg voor je dat het goed is/blijft. Veel sterkte hoor!!!

Liefs,

Tammy

Nu las ik net in je laatste berichtje dat je ook een sliert had, dus nu begin ik hem wel te knijpen voor je. Ik wens je heeeeeeel veeeeeel sterkte en hou je taai meid!! Ik duim echt voor jullie!

Veel liefs en een dikke knuffel van Tammy

idd talke je temp zakt als je ongi wordt, maar als jij je normale temp niet weet heeft nu tempen ook geen zin...afwachten maar meid!! heel erg maar meer kun je niet helaas!!

liefs sweety

Hé Talke, hoe is het? Nog nieuws?

Duim voor je!!

Liefs,

Tammy

Hoi Tammy,

Het is nog hetzelfde, meestal als ik naar de wc ga komt er best wat bloed en sliertjes mee, sinds vanochtend heb ik een druk op mijn onderbuik, dat komt en dat gaat weer.

Ik ga donderdag naar de HA en dat wacht ik maar even af, ondertussen hoop ik, klinkt een beetje gek, dat alles weer schoon is. Ik denk maar zo, welke start heeft een kleintje nou, zoveel bloed verliezen is gewoon niet goed.

Ik hoop alleen niet dat er iets mis met me is. Veel mensen geven aan, een schrale troost dat het dus toch kan, zwanger raken. Ik hoop dus dat het vruchtje niet goed was en dat wij wel goed "functioneren". Ik ga in ieder geval, mocht donderdag dus lichamelijk alles goed zijn en we kunnen ons opmaken voor volgende rondes, de temp meten, dan lassen we een maand pauze in, om te kunnen zien of alles goed functioneert. Ik denk dat dat de beste weg is om te bewandelen.

Gek trouwens, hoe zeker ik vorige week wist dat ik zwanger was, hoe anders ik me nu voel. Trouwens een volgende keer wacht ik met testen totdat ik 10 dagen overtijd ben. Dit wil ik gewoon niet nog een keer.

knuf en dikke kus
talke

Hey Talke!

Sjit...wat lees ik nu???
Ik lees net pas het eerste bericht na mijn vakantie en is gelijk dat van jou.
Wat vind ik dit nu echt k..te voor je!!
Ik heb nog aan je gedacht op vakantie,en nu ben je misschien wel zwanger(geweest)
Oh..wat moeten wij vrouwen toch allemaal ondergaan..die mannen hebben het soms toch wel makkelijk.
Ik hoop voor je en ik zal zeker superhard voor je duimen dat het goed blijft gaan,of anders dat het dan inderdaad snel weer raak mag zijn!!
Balen zeg....ik gun het je ook zo...en trouwens iedereen.
Ik heb vandaag mijn nod,durf niet te testen want ik heb al van gisteren buikpijn,maar ik heb diaree(sorry)van op vakantie,dus ik weet niet of het nou mijn darmen zijn of niet.
Ik ben wel met vlagen misselijk(geweest)maar verder niet echte klachten.
Ik weet niet of ik nu wel of niet vandaag zal testen...vooral als ik jou verhaal lees schrik ik ook weer..
Ik ben benieuwd wat je huisarts donderdag te vertellen heeft,hou me maar op de hoogte.
Ik wens je heel veel sterkte nu!!
Kop op Talke!!!!

Liefs,Swinnie

hallo Swinnie,

Ik had gehoopt dat je vandaag even voorbij zou komen. Ik heb de afgelopen dagen nog aan je gedacht, ook weet ik dat je je NOD vandaag hebt.

We zijn sinds vorige week maandag (1 dag na mijn NOD) in een achtbaan gestapt, het is allemaal zo vlug gegaan, woensdag getest 1maal positief 's ochtends en 2 maal negatief (predictor) dag erna test van apotheker en toen positief. In ons enthousiasme hebben we het tegen pap en mam verteld en tegen mijn zus en een vriendin,

Zaterdag gaan bloeden en het is niet meer opgehouden. Zondag naar de huisartsenpost geweest het was nog te vroeg, ik moest afwachten, gisteren helderrood bloed en en vandaag zet het zich door.

Inmiddels hebben we alle tranen uitgehuild en heb ik me er gistermorgen bij neergelegd dat het zo is. Nu hoop ik dat alles snel achter de rug is en hoop ik dat een gesprekje met de huisarts aangeeft dat het aan het vruchtje lag en niet aan mij.

dan lassen we een maand rustpauze in en gaan we weer verder.

1 ding heb ik geleerd van dit alles is, zoals het komt komt het, je hebt geen invloed op deze zaken en een volgende keer, heb je misschien al gelezen zal ik pas veel later testen, ik weet niet of je kunt wachten maar ik zou zeker wachten met testen. Maar dat moet je helemaal zelf weten, er zijn genoeg vrouwen waarbij dat wel goed gaat maar ik doe het niet meer.................

Ik leer nu wat wachten eigenlijk is.

Hopelijk was je vakantie goed en ben je lekker uitgerust, ik ben blij dat je er weer bent, overigens hebben de andere meiden, me ontzettend gesteund. Daar ben ik hen zeer dankbaar voor.

dikke kus
talke

oh en Swinnie,

Mijn mannetje heeft het ook moeilijk gehad, hij voelt het wel niet, maar is oooo zo lief voor me.

dikke kus
talke

Terug
Bovenaan