advies nodig, mensen die een miskraam hebben gehad

oh en Swinnie,

Mijn mannetje heeft het ook moeilijk gehad, hij voelt het wel niet, maar is oooo zo lief voor me.

dikke kus
talke

hee meis

Kan me voorstellen dat je pas later wilde testen, hadden wij ons ook voorgenomen...
Wij wilde ook eerst een rustmaand om mijn lichaam ff tot rust te laten komen, vandaar dat we ook niet echt op de juiste dagen geklust ahdden maar alleen als we zin hadden. wat bleek? meteen zwanger...dus dit kindje wil echt bij ons horen denk ik dan maar...toen ik eenmaal voelde dat ik weer zwanger kon zijn ( verwachtte het niet maar voelde toch wel) testte ik toch 2 dagen voor mijn NOD weer positief. twas toch weer zo spannend dat ik mijn belofte vergat dat ik pas later zou testen. Ik had zoiets van nou ja als het niet zo is is het ook prima dus waarom niet?? maar ik vind het heel knap van je hoor!! en zeker doen waar jullie achterstaan!! Ik wens je heel veel succes bij de dokter en ik ga er beetje vanuit dat met jullie alles goed is maar het vruchtje gewoon niet goed was!

liefs sweety

Hallo,

Heb vanmiddag bezoek gehad van een vriendin, die heeft me even afgeleid, heerlijk is dat.

Verder ben ik toch wel angstig om naar de HA, te gaan. Eigenlijk meer bang dat er geen uitsluitsel komt. Toch zijn er momenten waarop ik denk, misschien zit het er nog wel. Wanneer ik naar de wc ga en me afveeg denk ik: nee dat kan gewoon niet.

Ik heb wat krampjes gehad, maar om te zeggen, echte krampen, ook weer niet. Mijn gevoel wordt een beetje heen en weer gegooid.

Groetjes talke

Hoi Talke,

Wat fijn dat je effe afleiding hebt gehad vanmiddag,ik kan me voorstellen dat je dat op dit moment goed kan gebruiken.
Ik moest ook de hele tijd aan je denken,wat een onzeker gevoel dat je moet hebben.
Maar wat ik me afvroeg,kun je niet vragen om een echo te maken?of doen ze dat niet zomaar?Ik ben daar helemaal niet in thuis.
Is toch eigenlijk logisch dat je nu gewoon wilt weten wat er gaande is??

Nou een ding is zeker,ik leef met je mee en hoop echt dat het allemaal goed komt!!!
Ik heb trouwens nog niet getest...misschien morgen??
Ik voel me nog steeds niet lekker...ben echt aan de race...hihi

Nou Tal...nog effe sterkte en zoek inderdaad maar flink wat afleiding ook al zal het niet meevallen!

Liefs,Swinnie

Ik blijf voor je duimen Talke!

Hou je ons op de hoogte?

Dikke knuf,

Tammy

Terug
Bovenaan