Advies nodig over kiezen kinderwagen...

hallo,

hier een grote bugaboo fan, wij zweren bij de bugaboo.
onze eerste dochter heeft er in gelegen en nu ons tweede kindje, alleen hebben we een andere stof uitgekozen, eerst was hij bordoux rood en nu zwart met lekker fel groen. je kan deze wagen met een vinger besturen je hoeft hem niet over iets heen te tillen, het gaat allemaal vanzelf en zo gemakkelijk, hij is zeer compact met inklappen en je kan de hoezen wassen, je kan als je kindje kan zitten naar alle twee de kanten op laten kijken, je kan de stang draaien voor als je in het bos wandelt of op het strand dan gaat het allemaal heel gemakkelijk. de stokke heeft een vriendin van mij en heeft er zeer veel spijt van, het zitje is te klein, het kindje bengelt er met zijn benen bij, nee zij vindt hem niet fijn maar ja ieder zijn eigen keus.

veel succes met het uitzoeken van een kinderwagen...................

Hoi Joy,
de bugaboo is er dus ook met appeltjesgroen  Dat is goed nieuws! Mijn vriend heeft zijn zinnen gezet op een bugaboo, maar ik wilde graag een felgroene wagen en die kleur kwam ik op het internet maar niet tegen bij bugaboo. Waar heb jij de bekleding gehaald? En klopt het dat ik deze kleur niet terug kan vinden op de site van bijvoorbeeld babydump en bugaboo zelf? Alvast bedankt!
Succes allemaal bij de zoektocht naar een mooi degelijk voertuig

Dag dames,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties, vooral de reacties van joy2007 en jasse-mien waren wij heel blij mee. We gaan voor de bugaboo!!

Liefs Nathalie

Een goede keuze
Wij hebben ook de bugaboo cameleon en ik vind het een super wagen.
Gebruik m nu zo'n 13 maanden en ik vind het nog steeds geweldig om erachter te lopen.
Hopelijk heb jij er straks ook zoveel plezier van.

Groetjes m van Isabel

Nou, hier een echte Stokke fan hoor!
Geweldige wagen.
Hij is stabiel, rijdt heerlijk, is erg goed wendbaar en mijn dochter lag en zit er nu perfect in.
Ze zit lekker hoog en recht op en kan alles zien.
Ik geloof best dat de Bugaboo ook erg goed is, maar ik vond de wieg en de zitting te laag. Bij de Stokke kun je het ook nog verstellen als je het wel lager wil zetten.
Je kindje kan van je af en naar je toe zitten, maar dat kan bij de Bugaboo ook.
Het enige nadeel (kan een nadeel zijn) is dat als je het inklapt meer ruime in beslag neemt dan de Bugaboo. Maar het past prima in mijn auto en ook die van mijn vriend.
Ik zou hem zo weer kopen. Met de tweede op komt kopen wij ook een duowagen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om de Stokke weg te doen.

Wij zijn  niet zo'n boswandelaars, maar we zijn wel met de Stokke op het strand geweest. Het is natuurlijk geen Urban Jungle met enorme luchtbanden, maar als je de Stokke trekt op alleen de grote wielen, dan gaat het prima.
En de vering is trouwens ook goed, geen gertril op klinkers.
Gewoon naar een goede babywinkel gaan (wij hebben hem gekocht met korting bij Babypark, waar ze nu trouwens ook kortingen hebben) en dan kun je hem uitproberen op verschillende ondergronden. En ook mag je het dan even gaan passen in je auto.

Misschien nog wel een nadeel: ze hebben bij Stokke nog niets bedacht als er een tweede kindje aankomt en je wilt bijvoorbeeld graag een meerijdplankje hebben, dat past namelijk niet. Wel kan inmiddels de Maxi Cosi op de Stokke.

groetjes,
Sabine

In eerste instantie dachten we dat we voor de quinny Buzz zouden gaan. Maar toen kwam de Maxi Cosi Mura op de markt. Steviger dan de Buzz en grotere wielen. Je hebt geen adapter nodig voor een maxi cosi, grotere kinderwagenbak, ruimer zitje, zitje kan 2 kanten op worden gezet en kan helemaal plat. Bij  de Buzz kan het zitje wel kantelen, maar het kan niet plat, zodat je baby nog steeds in zithouding ligt. Bij de Mura is dat dus niet zo. Je kindje ligt helemaal plat. En wij vinden het een leuk design, ook niet geheel onbelangrijk, toch?
Succes met kiezen!!!

Groetjes, Kippie.

hallo dames,

alweer een bugaboo fan, helemaal geweldig....
je kan tegenwoordig alle kleuren kopen van de bugaboo, je moet dan gewoon naar de babyspeciaalzaak gaan en zij hebben allemaal stalen van kleuren liggen die je kan kiezen, en er is zeker appeltjes groen met zwart, de kap en de afsluiting van de reiswieg is dan groen en de verzorgingstas en het parapluutje, zelfs de winterzak, wat ik zou aanraden om deze erbij te kopen, hij is niet goedkoop maar wel lekker warm en je kan hem fijn wassen en je kan hem gebruiken tot zeker 3-4 jaar, ze zitten er lekker warm in.
ik heb hem zelf bij beschuit met muisjes gekocht in maastricht, maar je krijgt hem ook bij prenatal of babyplanet, de grotere babyspeciaalzaken. het klopt ook dat de site van bugaboo dit niet aangeeft, is niet zo'n uitgebreide site, maar ze bestaan wel degelijk.

heel veel succes allemaal met het kopen van een kinderwagen...liefs joy

hallo dames,

ben nog wat vergeten.....
een andere tip voor de bugaboo, de adapters voor de maxi-cosi erop te klikken, dan hoef je niet de hele tijd de grote reiswieg mee te nemen, deze zitten er niet standaard bij je moet ze los kopen.........

ik geloof dat ik nu alles wel heb opgeschreven, neem het me niet kwalijk laten we zeggen zwangerschaps dementie............haha

liefs joy

Terug
Bovenaan