advies toch vaccineren kinderen onder de 5 jaar...

Wij hebben ook een oproep gekregen.
Bij ons bepaald de geboortedatum hoe laat we er moeten zijn. Tis idd zo'n megafestijn met "duizenden bezoekers per dag" zoals de folder verteld. Bah. En dat twee keer *zucht*. En natuurlijk net op een dag dat ik moet werken....
Twijfel nog steeds heel erg.

Succes met jullie keuze.

Tessie

Wij hebben ook een oproep gekregen.
Bij ons bepaald de geboortedatum hoe laat we er moeten zijn. Tis idd zo'n megafestijn met "duizenden bezoekers per dag" zoals de folder verteld. Bah. En dat twee keer *zucht*. En natuurlijk net op een dag dat ik moet werken....
Twijfel nog steeds heel erg.

Succes met jullie keuze.

Tessie

Was ik er voor mezelf eindelijk uit, toch maar laten inenten, krijgen we gisteren de oproep binnen....
Inderdaad in een grote sporthal, heel veel huilende kindjes waarschijnlijk brrrrrr....niet goed voor het moederhart.
Dus ik twijfel weer, het idee van zo'n "kudde" peuters in de rij voor een prik??? ik weet het niet hoor. Staat er ook nog bij dat het vaccin van een andere leverancier is dan die van de huisarts???
Het zal ook best prima zijn en goed getest maar ook heel nieuw!!!

Ik heb nog een week om na te denken maar vind het alles behalve makkelijk.

groetjes Daniëlle

Heb gisteren ook de oproepen gekregen voor de jongens. Bij ons gebeurt het gewoon in het cb, de postcode bepaalt wanneer en hoe laat we mogen komen.
Ik laat het zeker doen, wijzelf mogen ook omdat Lot pas 3 maanden is en dus zelf nog niet gevaccineerd mag worden.
Vorige week zijn heel veel mensen en kinderen gevaccineerd en daarop zijn geen verontrustende reacties gemeld, behalve reacties als een pijnlijke plek op de arm e.d. Dat vind ik dus nogal meevallen. Heel goed masseren direct na de prik helpt trouwens heel goed.
Ook geef ik de kinderen de dagen voorafgaand aan de prikken Tujababy van VSM, dat brengt een beetje tot rust rondom vaccinaties.
Succes met jullie keuze!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Yep hier gisteren ook binnen!

Hier gaat het op postcode.
Midden op de dag 11.45 en op mijn werkdag.
Was mijn bazin minder blij mee, maar het is wel goed hoor!
Je kan alleen verzetten in uiterst noodgeval.
Thomas en Merel moeten beide, dus manlief gaat mee. Wij moeten naar het CB in een andere gemeente (vreemd dat het niet bij onze eigen CB kan).
Dus dat is ook een beetje vreemde omgeving voor de kinderen!

Ik ben benieuwd hoe het gaat..zal wel lekker druk zijn..wachttijden..en jankende kinderen.
Hopenlijk valt het mee.

Terug
Bovenaan