advies water gefen aan een baby?

ikwil weten eigenlij kmascha hoe weet je dat je baby dorst heeft een baby kan niet zeggen ik heb dorst en ik ben daarom bang als ik hem laat en ze leid aan dorst en ze droogt uit enz ik heb echt een depressie achter de rug ik wil de beste doen voor e baby ja daar reageerden ze heftig en daarom vraag ik hoe weet je dat je baby als ze water drinkt genoeg heeft?en weten de cb dat je turkse thee geef ik ging ook bij me zoon gefen mij me dochter ga ik ook proberen liefs adama

Hoi Adama

Van die turkse thee weten ze op het cb niet hoor,
ik vertel echt niet alles.
Wel doen ze bij mijn cb helemaal niet moeilijk over diksap enz.
Ja en of hij dorst heeft weet ik ook niet maar hij vind het maar wat lekker dus daarom geef ik het.
doe gewoon wat je gevoel zegt meid is meestal goed.

groetjes mascha

mascha dankje wel ik weet ook niet of ze dorst heeft maar ik geef het vroeger waren er geen cb s maar de babys werden toch groter en hoe heet je dochter ook een turkse naam?mij man geefook de baby turkse thee hij zegt ook laat decb doe wat je gevoel zegt soms krijgt ze een kleine tosti heel klein ze wil van alles eten als wij eten dan wil ze ook oke het mag niet van cb dan gefen we niet zo zegen we niet misshien weetje ook van de turkse cultuur daar geef en ze alles zo dat zo dat je het ook weet en kun je ook turkse gerechten bakken wel moejlijk he?liefs adama

Hoi Adama

Mijn dochter heet Dilara,
En ik kan   niet zo goed turks koken vind het erg moeilijk en er gaat veel tijd in zitten,
als ik aan mijn schoonmoeder een recept vraag, zegt ze altijd jij bent veel te druk met werken en de kinderen ik maak het wel voor je,
dus zo leer ik het ook nooit.

En ja dat ze van alles te eten geven dat klopt tarik krijgt ook al van alles en dat gaat erg goed hoor,
bij dilara deden we dat ook wel.
ik denk altijd volg je gevoel dat is meestal goed.
Hoe heten jou kinderen dan?

Groetjes Mascha

ja mascha je moet mij zien in de keuken ik ben vaak in de keuken met turkse gerechten ik blijf lang in de keuks omsvind ik het   ook aai elke dag koken maar soms maak ik ook makkelijks hoor musa heet me zoon en me dochter heet ervanur
dilara en tarik zijn mooie namen hoor werk je ook ik ben huisvrouw ik heb spw gedaan maar werk niet als me dochter beetje groot wort misshien later doe ik dan parttime misshien een prive vraag maar hoe heb je je man ontmoet echt leuk turkse en een nederlandse trouwen heb ik ook in me omgeving me man ze kennis   vrouw is moslim geworden en getrouwd met een turkse man dilara en tarik hebben ook mooie betekenissen he mascha in de andere forum iedereen hebt me bijna fout   begrepen vanwege me nl taal heb ik sommige dingen fout begrepen of fout verteld en hoe doe je mascha als je buiten moett soms hebik het   echt moeijlijk me zoon is 5 jaar soms als ik me dochter voed zeg ze kom moeder buiten gaan als ik groente of fruithapje of pap moet gefen met de bord kan ik niet buiten doen
trouwens leuk om met jouw kennistemaken
liefs

Hoi Adama

Ik heb mijn man ontmoet via werk,
en ik werk nu nog 2 dagen in de week.
Dilara speelt wel veel buiten maar dan achterthuis als ze buiten de poort wil ga ik altijd mee.
Als je mijn kinderen wil zien moet je even bij de nieuwste foto's kijken daar heb ik een foto van ze opgezet.
Jou kinderen hebben ook prachtige namen zeg.
Nou geniet lekker van het   mooie weer

Groetjes Mascha

mooie kinderen geniet van ze mijn zoon is 5 jaar als hij buiten wil heb ik het moeijlijk alleen met voeden verder niet dan moet me dochter gevoed worden ik vertrouw hem niet dan om alleen buiten te laten spelen dan is hij ongeduldig als ik me dochter voed liefs

Hoi Adama

Ik laat Dilara niet alleen buiten spelen wij wonen ook niet in een heel erg rustige wijk,
Alleen als ze met haar vriendinnetje is maar dan vind ik het nog eng.
Niet zozeer om Dilara maar om andere mensen je hoort zulke vreemde verhalen de laatste tijd je kunt niemand meer vertrouwen, en dat vind ik heel erg jammer.

Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan