advies water gefen aan een baby?

ja mascha ik begrijp je inme omgeving heb je ook drukte ik laat me zoon niet alleen buiten spelen in deze tijd kun je bijna niemand vertrouwen in het weekend waren we gisteren naar de dierentuin geweest grote dierentuin alleen met voeden is het buiten moeijlijk groent egefen fruit zie je mensen naar je staren maar geef niet ze worden toch groot en masha weet je ook turkse taal sprekne jullie thuis nl of turks je geeft toch tarik cicibebe mascha?geef je ook turkse pappen bij mij in de buurt ziin diverse soorten turkse papen nl pappen zijn weinig allen bambiks verder niks denk ik\liefs

Hoi Adama

Ik geef Tarik eigenlijk alleen maar cici bebe en geen andere pappen, ik weet eigenlijk niet waarom.
En ik kan een beetje Turks ik kan het wel redelijk verstaan maar praten vind ik erg moeilijk mijn dochtertje kan het een beetje moet mijn man eigenlijk wat meer tijd in gaan steken.
We waren vandaag bij mijn schoonouders en Tarik kreeg turkse thee hij begon te huilen toen ik hem niks meer gaf.
Dan hebben jullie mooi weer gehad in de Dierentuin of niet?

groetjes Mascha

ja mascha we hebben leuke tijd gehad was wel zonnig mooie weer ik begrijp je wel nl is ook soms voor mij moeijlijk sommige dingen ik ben hier geboren hier getogen toch vind ik het moeijlijk ...turkse taal is ook moeijlijk hoor maar het komt wel geef tarik gewoon wat hij wil ik geef me dochter van die startkoekjes vam bambix soepstengel turkse pappen,enz ze vind het heerlijk en turkse thee krijgt me grote zoon ook me dochter nog niet ,,ook als we op vakantie gaan naar tr als ik me baby niks geef zegt me schoonmoeder ook je laat haar honger geef haar van alles enz boterham ei, van alles ga ik haar ook gefen liefs

Terug
Bovenaan