hallo tam
ik ben ook begonnen met inbakeren toen onze zoon 6 weken was dus mochten we gaan afbouwen toen hij 12 weken was maar dit ging toen mis daar meneer ook net een groeisprongetje had dus was dit te veel verandering ineens ,dus de draad maar weer opgepakt en een week lang weer ingebakerd maar slapen overdag deed hij ook maar een uurtje tot 1,5 uur ingebakerd dus vorige week zondag weer opnieuw begonnen en djaimy gewoon gelijk in een slaapzak gelegd en ben ik begonnen met het beste slaapje s avonds voor de laatste fles. en dat 3 dagen zo gedaan en toen nog een slaapje erbij ik zal ff shema maken is makkelijker
zo zijn we begonnen 1e en 2e dag
9 uur 1e fles wakker tot 10:30
ingebakerd slapen
ong 12 uur 2e fles wakker tot 13:45
ingebakerd slapen
ong15:15 3e fles wakker tot 16:45/17 uur
ingebakerd slapen
ong. 18:30 4e fles wakker tot 19:30
slaapzak slapen
22 uur 5e fles
ingebakerd slapen
3e dag heb ik er nog een slaapje bij gepakt
9 uur wakker tot 10:30
ingebakerd slapen
12 uur idem boven
slaapzak slapen
15:15 idem boven
ingebakerd slapen
18:30 idem boven
slaapzak slapen
22 uur
ingebakerd slapen
5e dag weer een slaapje erbij.
9 uur idem boven
slaapzak slapen
12 uur idem boven
slaapzak slapen
15:15 idem boven
ingebakerd slapen
18:30 idem boven
slaapzak slapen
22 uur
ingebakerd slapen
en zover zijn we nu. het slaapje tussen 15 en 18 is het moeilijkste slaapje dus die pakken we als laatste en ik laat hem zoiezo s nachts wat langer ingebakerd omdat dat een lange slaap is dus die houden we als hij overdag alleen nog maar in slaap al slaapt nog een weekje of 2 weekjes aan want nachtrust is toch ook wel lekker. overdag slaapt hij niet meer dan 1 uur a 1,5 uur tussen de voedingen.
ik hoop dat je er wat aan hebt. bij ons is het de 1e keer niet gelukt vanwege dat hij erg huilerig en hangerig is tijdens een sprongetje dus dat werkte bij ons niet en nu is hij op het mment goed gemutst.
veel succes ermee.
groetjes angela mv djaimy