Afscheid, dag lieve allemaal!

Lieve Fieke,

De tranen schieten in mijn ogen als ik je verhaal lees! Hoe is het mogelijk dat dit gebeurd, zo oneerlijk! Loop ik me een beetje druk te maken over dat ik een miskraam krijg nu bij 6 weken.... lijkt dat opeens niet meer zo belangrijk. Dan ga je wel relativeren.

Heel veel sterkte en liefs,
Astrid
 
Fieke, voor het eerst dat ik hier ben en ik lees jouw verhaal...
Heeel veel sterkte, zo ongeloofwaardig dat dit iemand moet overkomen.........
kan het niet uitstaan!! Zo erg....
Sterkte, voor je hele gezin..

Liefs,
Jaklien
 
heel veel sterkte!!
Ik ben blij om te lezen dat jullie geloven in God. Alleen Hij kan troost bieden.

Sterkte en geloof er komt een tijd dat je weer gelukkig bent (al geloof je dat nu zelf misschien nog niet)
 
Lieve Fieke,

Mijn maag is een harde bal na het lezen van je verhaal en de tranen staan in mijn ogen. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie.

Meid, ik wens je al het goede voor de toekomst. Ik hoop dat je hulp hebt om deze moeilijke tijd door te komen.

Liefs,

Annemieke
 
fieke

wat verschrikkelijk vervelend en wat een naar verhaal is de nachtmerrie van iedere zwangere vrouw.
je hebt het heel mooi opgeschreven dat vind ik enorm knap van je ik had het even moeilijk heb echt een paar keer moeten slikken.
ik weet niet wat ik moet zeggen behalve heel erg veel sterkte voor jou je man en de rest van de familie ik hoop dat je geloof je zal blijven steunen.
heel veel sterkte liefs tijger
 
Terug
Bovenaan