Afscheid, dag lieve allemaal!

Lieve Fieke en man,

ppppfffffff.......wat een verhaal, wat een tranen, wat een rillingen over m'n lijf......

Ik vind het erg mooi dat je dit al in zo'n vroeg stadium hier zo goed weet te beschrijven.
Ooo wat fijn dat jullie je steun halen en hulp krijgen van boven. Doordat jullie geloof zo krachtig is zal je het op den duur een plaatsje kunnen geven.
Wieger zal jullie beschermengel zijn!!!

Heel veel liefs, Ank
 
Wat erg en wat dapper dat jij je verhaal zo mooi helder kan vertellen. Zo te horen heb jullie gelukkig wel veel aan elkaar en je geloof. Nog heel veel sterkte toegewenst.
liefs
 
Lieve familie,

Wat erg zeg. Dit is toch niet te bevatten. Wij zullen voor jullie bidden om de kracht te krijgen die jullie nodig hebben. Het is fijn dat je het geloof in God heb, wij kennen dat namelijk ook, maar soms is het allemaal moeilijk te begrijpen.....

Liefs,
Henriette
 
Ondanks de vele, vele reacties, wil ik toch even reageren. Wat een verdrietig en aangrijpend gebeuren hebben jullie meegemaakt. En wat knap dat jij zoveel kracht haalt uit je geloof. Hoe moeilijk ook, wat een rust geeft het te weten dat je kindje nu de gelukkigste is. Fijn. Er zullen best moeilijke tijden komen van verwerking en verlies. Houd het vast he, die getuigenis van jou, want dat is het gewoon. Je bericht valt me op, ik begrijp je heel erg goed. Veel sterkte, God zal je de kracht geven die je nodig hebt.
 
Terug
Bovenaan