Afscheid

Hoi iedereen,

Gisteren kwam mijn man thuis en hij zei dat hij wegging, na 5 jaar huwelijk en 10 jaar samenzijn is dat wel even slikken. Hij woont nu bij een vrouw van 37 jaar (hij is 28 en ik ook) en deze laatste heeft 2 kids. In mei was ik gestopt met de pil dus ik hoop dat ik nu niet zwanger ben natuurlijk! Hij kent deze vrouw nog maar anderhalve week dus ik weet echt niet hem bezield.

Wou dit gewon even melden want het spreekt voor zich dat ik hie rniet meer ga komen nu.

Iedereen sterkte met het zwanger worden en iedereen die zwanger is: proficiat!

Oh my god, je bent de derde al in een korte tijd!! Gatver. Meid ik wens je heel erg veel sterkte, wat bezielt die mannen?? Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Maar toch, als je wat kwijt moet kun je gerust hier komen hoor.
((((((((AN))))))) veel knuffels dus,
hou je goed,

liefs Po

Jemig dat is even slikken. Denk je een leuke tijd tegemoed te gaan met het zwangeren...
Ik hoop ook voor je dat je niet zwanger bent!
Je zult eerst wel even flink verdriet hebben, maar hoop dat je gauw een leuke vent treft en dan spoedig op dit forum terug komt. Wat lullig! Heel veel sterkte in ieder geval.
Gr. Biate

Dag An,

Jeetje wat moet je daar nu op zeggen? Denk je dat je met elkaar iets moois gaat opbouwen en dan gaat hij er vandoor met een ander.????????
Lieve An, ik wens je veel sterkte de komende tijd, geef je verdriet een plekje en als je daar behoefte aan hebt dan laat je toch gewoon wat van je horen hier! Wij zijn hier niet alleen in de leuke tijden een steun voor elkaar maar ook nu hoor!

Ik hoop voor je dat als de tijd rijp is je een leuke man tegen komt die wel verstand in zijn hoofd heeft en dat je daar een mooi leven mee tegemoet gaat. Tot die tijd veel sterkte,

Liefs Sophia

meis,
heel veel sterkte in de K*T tijd..
Ik hoop dat je misschien toch snel weer terug komt hier..
Ik weet niet goed wat ik oet zeggen alleen dat ik het ontzettend knap van je vind dat je toch gedag kwam zeggen..
Ik wens je echt al het beste toe en heel veel liefs...
anne
xxx

oh wat vindt ik dat erg voor je,wat een eikel is het toch,ik hoop dat je gauw een leuke man tegenkomt en dat de toekomst er toch nog mooi uit komt te zien voor je,en je mag toch altijd nog hier komen als je je verhaal kwijt wil.
nou veel sterke met de komende tijden.
gr mutske

He,

Het meeste is al gezegt in bovenstaande mailtjes, maar ik ben het er helemaal mee eens.

Wat een eikel, ik snap dat soort dingen niet. Ze kunnen het toch niet zomaar maken om van de één op andere dag met zo'n bericht aan komen. Je zal je nu nog een tijdje klote voelen, maar ik hoop dat je je gauw weer goed voelt en het zonnetje weer voor je gaat schijnen en we je over een tijdje weer spreken of het Forum met allemaal leuke en goede berichten of om gewoon je verhaal kwijt te moeten. Heeeeeeeeeel veel sterkte!!!!!!

Gr. Ils

Terug
Bovenaan