Afscheid

Lieve An

Wat zijn er toch een &*$#@ op deze aardbol,ik krijg het er koud van zeg, laat je er niet onder krijgen,hoor, en kom gewoon af en toe een knuffeltje bij ons halen.

heel veel sterkte en liefs, Jeanette

(ps. over een poosje weet je waarschijnlijk waar dit goed voor is)

jeetje wat lullig ,echt niet te geloven ik wens je heel veel stekte en kop en je kunt natuurlijk altijd hier aanklopen helpt mischien toch een beetje kus patrice

jeetje an...
pfoe...... tja alles is al gezegd..
zou zo een potje met je mee kunnen huilen..verdorie!!!!
he,meid,heel veel sterkte! de zon gaat weer schijnen voor je hoor!
dikke knuffel voor jou!
gr. petra

Zoals je boven allemaal gelezen hebt denken we allemaal aan je en hopen dat er betere tijden komt voor jou.
veel liefs
Marielle

jeetje sorry dat ik het zeg maar wat een zak patat.
het is niet niks na 5 jaar getrouwd en 10 jaar bij mekaar te zijn dan uit me kaar.
en waarom kiest hij voor die andere kon hij niet geduld hebben ofzo voor kinderen.
dat vind ik nou echt nou sneu voor je.
dit had je niet verdiend
nou meid ik zou zeggen sterkte
groetjes koetje

hoi hoi,wat erg voor je zeg,ik vindt het verschrikkelijk,ik snap die kerels niet hij,moet toch weten wat hij aan jou heeft,en dan smeert hij hem met iemand die hij net kent,na zolang samen zijn,meid wat moet dit een klap voor je zijn,en let maar op dan wordt het saai voor hem en dan staat hij op hangende pootjes weer voor de deur,meid ik wens je echt heeeeeeeeel veeeeeel sterkte toe dit heb je niet verdient en ik hoop dat je iemand tegen komt die je behandeld hoe je hoort behandeld te worden,want dit heb je niet verdient sterkte meid gr manuela

O wat erg voor je meid! Ik wens je heel veel sterkte en je bent hier altijd welkom om van je af te schrijven!

Knuffel Vanessa

wat erg, wat erg, wat erg,...ik zit helemaal met rillingen over de rug!!
Heel veel sterkte de komende tijd...
liefs karien

Terug
Bovenaan