Afscheid

wat een hufter,1 ding je bent een heel stuk beter af nu zonder hem.
Ik ken het probleem,mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt,maar die bleek wel zwanger van een tweeling,die ze nu alleen op moet voeden,hij kijkt er niet eens naar om.ik hem een hele lieve man en dochter,maar er bestaan ook echt klootzakken,ik wens je al het geluk van de wereld toe,en echt waar hoe klote het nu is,je bent ""echt"beter af,daar kom je later wel achter,heel veel succes.

Ik ben met stomheid geslagen. Hoe kan een man nu zo ineens de benen nemen als je samen al een beslissing hebt gemaakt dat je een kindje zou willen?Snnapetniet. Veel sterkte gewenst

laat hem het lekker bekijken met zijn nieuwe vlam.hoe rot je je nu ook voelt er komt een tijd dat je blij bent dat je van hem af bent.pak zo snel je kan je leventje weer op,zoek een vriend/man die jou wel waard is.
ik wens je veel geluk voor je verdere toekomst en hoop dat je snel over die eikel heen bent

Hoi,
Ik wil even zeggen dat ik het echt verschrikkelijk voor je vind, maar ik ga je (ex)partner niet afkraken, het is wel de man waar jij samen een kinderwens mee hebt gehad, en dat wil dus zeggen dat je heel eel van die vent gehouden hebt... hoe dan ook dit is natuurlijk onacceptabel maar ik hoop voor je dat jullie wel on speaking therms uit elkaar gaan. heel veel sterkte en kom gerust nog eens langs,
Lala.

jeetje an,

ben er ff stil van!!
je hebt nu nix aan woorden als: ja wat bezield jou vent!! etc etc!!

maar ik wou dat er iets was wat ik tegen je kon zeggen om het verdriet wat minder te maken!!!

heel veel sterkte de komende maanden

dikke x kimpansee

Terug
Bovenaan