Afscheid .......

Mijn God, meis wat verschrikkelijk

Alsof het niet erg genoeg is dat je vriend bij je weggaat, gaat ook je droom even niet door. Moeilijk hoor. En idd lullig dat hij wel met jou samen nog probeerde om een baby te verwekken.....

Wil je toch graag dit nog zeggen: Mijn nicht heeft precies hetzelfde meegemaakt, die liep zelfs al in het ziekenhuis met haar vriend. Hij bleek inderdaad vreemd te gaan. Na maanden van verdriet en steun van onze hele familie, is ze er heel goed doorheengekomen hoor. Ze heeft nu, na bijna 2 jaar, een hele mooie relatie met een andere man. Is echt een lieverd, en ik vermoed dat die nu samen ook wel met kindjes bezig zijn. Het kan dus echt allemaal nog wel.

Verlies je hoop niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel veel sterkte voorlopig,
Hele dikke knuffel  Annet

Lieve Bi,

Meid, wat een berichtje! Je relatie over, en je kinderwens opgeven. Dat is wel veel in 1 keer. Niet wanhopen over die kinderwens. Wie weet kom je vlot een heel lieve man tegen waarmee je het weer gaat proberen. Maar voorlopig zul je idd het meest bezig zijn met het afhandelen van praktische zaken. Ik vind het heel jammer voor je, dat het nu zo loopt. Maar wat je al zegt, niet doorgaan met een relatie die niet meer goed loopt.
Ik wens je heel veel sterkte, en heel veel geluk in de toekomst!

Groetjes, Kat

Heel veel sterkte!!!! Ik hoop dat je snel weer gelukkig bent!

Femke

Heel veel sterkte. Ik ben blij dat het huis in ieder geval van jou is, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken!

Groetjes,
julide

Vreselijk! Ik kreeg een brok in mijn keel bij het lezen. Ik wens je heel veel sterkte toe!!!
Gr kim

Bi,

heel veel sterkte meid.

En wat je vriend betreft, ik zal sommige mannen op dat punt niet snappen. Als je ziet hoeveel vrouwen er zwanger achterblijven, terwijl manlief al maanden met het idee liep om de relatie te beëindigen. Ongelooflijk. Zelf kreeg ik met 8 weken een miskraam, vlak nadat mijn ex vertrokken was. Door alle rompslomp ben ik daar nooit zo mee bezig geweest, ik realiseerde me pas later dat ik bijna met drie kinderen alleen was achtergebleven.

Mocht je toch zwanger zijn, probeer er dan van te genieten, en bedenk dat het jou kindje is en zie het als een kadootje. Alleen een kind opvoeden is niet makkelijk, maar je kan het vast wel.

In ieder geval wens ik je voor de toekomst het beste toe. Heel veel sterkte.

Miep

Bi969,

Kom hier nog  maar net, maar wil je toch even alle sterkte toewensen komende periode. Ik vind dat je heel dapper klinkt en hoop dat er genoeg liefdevolle mensen om je heen staan.  

Grote cyberknuffel,
Aimee  

Hoi Bianca,
Sorry hoor, maar wat een eikel die ex van jou! Wel gewoon proberen een kindje te maken en hem dan smeren!! Dan had ie ook gewoon een vent moeten zijn en je meteen de waarheid zeggen...wat een loser.
Ik vind het echt heel erg sneu voor je dat je nou je kinderwens moet laten varen...ik hoop dat je toch met de tijd weer een hele lieve man tegen komt en je dan toch nog een kindje krijgt. Mijn zus was ook 38 hoor dus het is nog mogelijk.
Meid ik wens je echt heel veel sterkte in deze rot periode en heel veel geluk in de toekomst.
Liefs Laura

Terug
Bovenaan