Afscheid .......

Wat een ongelooflijk berichtje zeg. Ook ik kom hier pas net, maar vind dat je ontzettend dapper klinkt. Veel sterkte met het verwerken van alles en zoals al meerderen hebben geschreven....geef de moed niet op....het komt vast en zeker allemaal goed

ik heb het net gelezen, weet ook niet goed wat ik moet zeggen!
ik vind het gewoon erg rot voor je! en ik hoop dat een kinderwens er nog wel voor je in gaat zitten, over een paar jaar misschien!!

sterkte meid!

liefs Wilma

Hoi Bianca,

Weet niet goed wat ik moet zeggen.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, want die zal slopend zijn (spreek uit ervaring wat betreft relatiebeëidiging).
Daarnaast heb je de tijd nodig om te verwerken.

Maar ik wens je ook heel veel geluk in de toekomst, want ook dat is voor jou weggelegd.

Liefs, Clau

Hallo lieve vrouwtjes !!!

Dit is nou precies waarom ik zo verslaafd was aan dit forum............. dat een ieder zo heerlijk met je meeleeft !!!  

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes !!!!

Kom vast en zeker nog vaak kijken hoe het jullie allemaal vergaat hoor, zoals al eerder gezegd hoop ik dat jullie allemaal snel aan de babybeurt zijn !!!

Ik neem even een tijdje rust om dit allemaal op een rijtje te krijgen en dan komt het vast allemaal wel weer goed. Het is niet de eerste keer in mijn leven dat ik aan de kant word gezet door een vent dus ik weet dat het uiteindelijk allemaal wel weer goed komt met me !  

Mocht ik toch nog zwanger zijn geraakt deze maand ( volgende week NOD) dan laat ik het jullie nog weten oke ???

Heel veel succes meiden !!!

Bianca

Hey Bianca.

Wat een narigheid allemaal meid! Maar ik wil je dit ff vertellen.. Geef je kinderwens niet op hoor! Ik heb toen ik nog getrouwd was met mijn ex altijd de wens gehad om een vierde kindje te krijgen maar dat zat er wat hem betreft niet in.. Toen ik na veel eenzame jaren van hem ben gaan scheiden had ik de moed helemaal opgegeven en dacht dat mijn kinderwens nooit meer in vervulling zou gaan... Ik was toen net 35... Na een paar maanden heb ik toen mijn vriend leren kennen, nu ruim een jaar geleden, en we willen dolgraag samen een kindje.. Kun je zien dat het heel snel kan gaan allemaal toch?
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat alles goed komt... Kop op meid..
"het is nog nooit zo donker geweest of het werd weer licht"

Liefs en knuf... Bats

he meis,

wat onzettend klote voor je..sorry dat ik het zo zeg, het is gewoon zo.
heel veel sterkte ermee.

kus brigit

Terug
Bovenaan