Afsluitzin geboortekaartje

De website waar ik deze en waar nog veel meer teksten op staan is

www.geboortekaartjesnet.nl

Saskia
24 wk zwanger

Dit zag ik laatst op een ander geboortekaartje:

Vanaf heden leven we in het ritme van ons kleintje,
Wil je ons bezoeken, geef ons dan een seintje.

Zelf hadden we het standaard zinnetje. Maar voor ons was dat prima.

Wij hebben op het kaartje van onze dochter gezet :

Om de rijen aanbidders nog even uit te stellen
verzoeken wij u voor bezoek even te bellen

Hallo meiden,

ben nog niet zwanger, maar mag hier graag even snuffelen. Mijn zus had tijdens haar eerste er niks op gezet en werd de hele dag plat gebeld en ze waren op het laatst gewoon bang als de bel ging...oh nee, niet weer! Ze heeft er echt niet van kunnen genieten...
Bij haar 2e en 3e kindje  heeft ze erop gezet:

Een bezoekje vinden we erg fijn,
maar mag het na een telefoontje zijn?

Vond ik erg mooi, toch heel uitnodigend, maar er werd toch vriendelijk verzocht om even te bellen!

Veel succes en plezier met uitzoeken!

Liefs Joepie
(9e ronde 1e kindje...snik...)

Bij mij komt er een wat minder vriendelijke zin
Ik had bij beide kinderen: bezoek vinden we fijn, maar mag het in de kraamtijd zijn
Bij de eerste werd ik gebeld tijdens het rusten (12-15uur) en kon ik niet meer in slaap komen en kwam er iemand gewoon om 21 uur nog aankakken
Bij de tweede heb ik er toen rusttijden op gezet (12-15 en na 21 uur) en nog kreeg ik mensen na de kraamtijd

Ik heb eerst gedacht aan een kraamfeest, maar vind visite in de kraamtijd wel erg gezellig.  Maar wil niet iedere avond met visite zitten, omdat ik ook nog 2 schoolgaande kinderen heb

Mijn tekst wordt:
Bezoek alleen tijdens de kraamdagen van... tot ... tussen 10-11.30 uur en 15.30 en 17 uur en 's avonds alleen na telefonisch overleg

Achter de schermen prikken we nog 1 of 2 zaterdagmiddagen minimaal 2 weken later waarop mensen die echt niet kunnen mogen komen en als ze dan nog niet kunnen... pech gehad, dan maar niet

Wel wat onvriendelijk, maar ik raakte nogal in de stress van de visite na de kraamtijd.
En raakte licht depri ervan en dit keer kies ik voor mijn kindje!

Hoi hoi

Omdat mijn echte naam Heleen is hadden wij Marinda en heleen, zijn tussen .......... graag even alleen.
Vond ik ook wel apart. Maar ja dan moet je naam wel met zoiets eindigen.

Liefs

ik had als afsluit zin:

wij leven nu in het ritme van ons kleintje, wil je langskomen geef dan eerst even een seintje.

Hai,

Wij laten er op zetten: wil je mijn luiers komen ruiken, dan graag even de telefoon gebruiken.

Nét niet helemaal standaard. Rusttijden vond ik ook niet zo leuk.

Succes ermee,

groetjes

Terug
Bovenaan