Afsluitzin geboortekaartje

Ik houd persoonlijk niet zo van in dichtvorm alles verpakken. En hebben wel van het geboortekaartje iets speciaals gemaakt maar zonder rijmelarij en als laatste zin ook heel gewoon iets in de geest van; Wil je komen kijken? Bel dan even! Maar...als ik mijn vrienden en familie goed inschat was alleen een telefoonnummer ook al voldoende geweest. Dat gaan we bij de tweede ook gewoon doen.

op www.gedichten-gedachten.nl kun je ook een heleboel zinnetjes vinden.

succes!!!

Liefs Brinky

wij hebben inmiddels 2 kindjes maar vind het leuk om nog mee te lezen.

wij hadden bij beide kinderen niets op het kaartje gezet wat betreft rusttijden enz. bij de eerste ging het helemaal mis, nam ik altijd de tel. op. zei niks als mensen lang bleven hangen enz..

voelde me bij de 2e al gestresst van te voren. Uiteindelijk hebben we bij de 2e ook toch geen tekst neer gezet, maar zijn we heel duidelijk geweest als mensen belde. Tussen 12-00 en 16.00 trok ik zelf de stekker uit de telefoon en als ik er behoefte aan had ging hij er weer in, maar het is weleens voorgekomen dat ik een dag geen zin had in tel. nou dan nam ik niet op. Dit keer ging het voor mij een stuk beter!!!

Mijn gevoel liet ik nu ook meer spreken, doe dat zeker!! Luister naar je lichaam en naar je gevoel, geen zin in bezoek, niet doen. nieuwsgierig naar wie belt, maar niet opnemen als je dat niet wilt!

Klinkt misschien hard, maar voor mij was dit een super uitkomst.

groetjes,

Suus

Hoi,
Wij hadden niets van die strekking op het kaartje van onze zoon geschreven en iedereen die hem wilde komen bewonderen belde uit zichzelf eerst even op. De eerste week hebben we (mijn man) het bezoek helemaal afgehouden, alleen opa's en oma's en mijn beste vriendin. Na een zware bevalling had mijn zoon (en ik ook) heel veel rust nodig. We konden zien hoeveel goed het hem deed om zoveel rust aan zijn hoofdje te hebben. Daarna kwam af en toe iemand langs, maar er werd altijd eerst gebeld. Het was ook prettig om die eerste dagen alleen met ons gezinnetje te wennen aan de mooie, nieuwe situatie. Ik denk dat we het bij de volgende (eind juni) weer zo doen.
Jolien

Ik had op het geboortekaartje van mijn dochter 2 zinnetjes staan die mij heel erg veel aanspraken.

Wilt u haar oogjes zien twinkelen,
laat dan even de telefoon rinkelen.

Beertjes en kleertjes heeft Jacky genoeg,
vind u het erg als zij om een bon bij Prenatal vroeg.

Wij vroegen bonnen bij Prenatal. Hebben bij vrienden genoeg gezien en gehoord.
Is het hartje zomer en krijg je winterkleding in maatje 62. Dat vind ik zelf zonde van het geld dat mensen er in steken en stel dat je het niet mooi vind zit je er toch mee.
Wij kregen deze bonnen en daar heb ik zelf kleertjes van gehaald en ook een autostoel. Ideaal hoefde niet naar de prijs te kijken!

Bij onze dochter nu 4jaar hadden; Kom en vergelijk of ik op papa of mama lijk en dan ons telefoonnummer

Nu hebben we; Bel even voordat jullie komen anders liggen mama en .... misschien te dromen

Liefs Patries 30,5wk

Wij hadden op ons kaartje,

Miranda, Lieke en Nick rusten van 12 tot 15 en    om half 10 houden wij het met z'n vijven
voor gezien.

En had ik geen zin in bezoek, nam ik niet op en wij planden minimaal 2 avonden in de week vrij, gewoon even met ons eigen gezin.

Groetjes Miranda

Hoi hoi,

Wij hadden staan op de kaart

Als u zeker wilt zijn dat u mij gaat zien,
bel papa even, want mama en ik slapen misschien.

Dit omdat je dus nooit weet op je wel tussen 12 en 3 slaapt!!!!

Verder:

Vol trots kondigen wij aan de geboorte van onze zoon

RIK

op 4 juli 2007.

En dan de adresgegevens, verder niets.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan