Afspraak huisarts gemaakt

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Even een korte update! Ik heb vanochtend al een topic geschreven over het feit dat ronde 15 in zicht is, althans daar ga ik vanuit.

Ik heb net toch de huisarts gebeld en aan de assistent uitgelegd waarvoor ik wilde komen (want dat vragen ze bij ons altijd) Ik heb voor donderdag 10 November om 09:00 uur een afspraak staan!! Ik hoop dat mijn man even vrij kan krijgen van werk en mee kan maar als dat niet zo is dan mocht ik ook alleen komen (heb ik nagevraagd) Ga natuurlijk liever samen want het betreft ons allebei, denk ook wel dat dat lukt.

Nou, ik zit een beetje te shaken maar goed....ben blij dat ik deze stap alvast heb genomen.

Liefs Lynn

Spannend meid! Goed dat je grote stap hebt gezet!

You go girl!!

X

Hey meid

net je vorige topic ook gelezen.. denk je echt dat de duivels eraan komen? heb je niet te vroeg getest? Ik hoop zo voor je dat je het mis hebt en gewoon een kleine uk in de buik hebt!

Good Luck meis

Liefs Renate

@Daisy: Thanks lieverd! Ben erg benieuwd maar ook een soort opgelucht....Mijn man heeft vakantie volgende week, helemaal vergeten! Hahaha!! dus hij kan fijn met me mee! :) Hoe is het met jou?

@Renate: Misschien heb ik wel te vroeg getest, dat kan maar ik denk wel dat de duivels komen ook al heb ik niet die sterke ongi klachten maar goed.....Ik kan beter de afspraak dan afzeggen dan dat het weer een eeuwigheid duurt voordat we terecht kunnen.

Hoe is het met jou?

Liefs Lynn

Ik denk ook: je hebt nog tot woensdag/donderdag, miss toch nog een positieve test?!
En altijd maar dat wachten he?! Is ook niet goed voor een mens met wensen:)
Sterkte!

Ik had indd m'n NOD op 3 nov gezet omdat ik vorige maand overtijd was maar normaal gesproken is ie precies 28 dagen en dus eerder....Ik wacht het wel even af.....Laat het jullie weten maar ik hoop nergens meer op (beetje uit zelfbescherming)

Hoi Lynn,

Heel goed van je dat je die stap hebt gezet! Je weet nooit wat eruit komt en hopelijk is die afspraak helemaal niet eens nodig :)

Veel succes!

goede stap gezet Lynn.
Maaruh, waarom duurt het zó lang voordat je langs kan bij de HA??

Terug
Bovenaan