Afspraak huisarts gemaakt

Wat goed dat je al een afspraak hebt staan...
Hoef je er tenminste niet meer tegenop te zien om de afspraak te maken...
Fijn dat je man gewoon kan...duim nog steeds voor goed nieuws....

liefs

Hey meid, kamp hoor om de stap te zetten naar de HA. Ik snap goed dat je je zelf beschermt met het hopen dat......! Maar je NOD is dus niet precies 3 nov? Mijn duimen zijn blauw van het duimen haha. Ik hoop het zo voor je meid!! Als iemand het verdient.....

Liefs en succes

@cu2heleen: we hebben die afspraak op 10 Nov omdat de rode duivels nog moeten komen, ik ziek ben en wel fit daarheen wil en ik volgende week maandag en dinsdag zelf nog moet werken....Dus dat leek mij een goede dag om een afspraak te maken. enne....dat duurt niet zo heel erg lang meer!

@Helena: nee mijn NOD is niet precies 3 Nov maar waarschijnlijk iets eerder maar ik geloof niet dat als ik vandaag negatief test, ik over 2 of 3 dagen opeens positief test maar goed.....Dank je wel voor het duimen! Haha!!

Met ons is alles goed Lynn! We klussen er weer vrolijk op los hihi.
Thanks

@ Lynn, hier weer wachten tot de ongi over is. Voel me echt niet lekker, misschien morgen maar ziek melden...
kan niet wachten tot het woensdag is! Ben zooooo benieuwd naar wanneer we met IUI mogen beginnen!

X

Ooooo meid, wat spannend!! Laat je het ff weten? Ik ben ook het type niet om me ziek te melden maar ik loop al twee weken te kwakkelen dus ik heb me vanochtend wel ziek gemeld.....

Ben benieuwd hoe het zal gaan bij jullie!! Hoop goed en snel met gauw een positief resultaat! Nu even lekker relaxen, hou je taai!! Liefs!

Goed bezig meid!
En ach als je positief test, bel je de ha gewoon af!
De stap zetten is kei spannend, dus kei knap meid!
Succes ik duim voor je dat er snel positief nieuws is!

Liefs

Terug
Bovenaan