Afspraak huisarts gemaakt

Hoi,

Wat goed dat je deze grote stap hebt gezet, weet uit ervaring dat dit niet makkelijk is.. Ik geef je een tip mee temperatuur (als je dat niet al deed) vanaf de eerste dag van je menstruatie sóchtends gelijk als je wakker bent even (dan is de piek rond je eisprong het best af te lezen omdat je temp. sóchtends vaak het stabielst) Wij moesten dat toen eerst drie maanden doen voordat ze je doorsturen naar het zh. dus als je er nu mee begint scheelt je dat weer een maand );

Ook ik hoop natuurlijk dat het allemaal helemaal niet nodig is!!

Denk dat ik ook gewoon gezellig ongesteld ga worden voel me nl niet helemaal lekker en heb een zeurend gevoel onderin mijn buik...

Groetjes wendy

Heey Lynn,

Ik reageer niet veel meer op de berichtjes op dit forum, maar ik probeer jou en nog een aantal anderen wel te blijven volgen, omdat ik zo erg hoop op goed nieuws voor jullie!! Je schrijft dat je er weinig vertrouwen in hebt dat je over 2a3 dagen een positieve test heb, maar dat kan hoor, echt. Vooral omdat je niet precies weet wanneer je ei-sprong geweest is vanwege die vage ovu-testen. Je verhaal doet me een beetje denken aan mijn laatste ronde. Ik was gestopt met de ovu-testen, omdat ze te vaag waren, en één dag voor NOD getest... Pas na 4 dgn een positieve test, en nu is uit de echo gebleken dat de kleine toch 5 dgn jonger is dan gedacht.... Dus mijn NOD lag die maand eigenlijk 5 dgn later...
Een beetje vaag verhaal, maar wat ik wilde schrijven: Geef de hoop niet op!! Ik ga hard voor je duimen, en hoop heel erg op goed nieuws van je over een paar dagen. Heel veel succes!!!

Ha Lynn,

Wat goed dat je besloten hebt om te gaan en dat je man zo mee dacht en lief voor je was. Steun voor elkaar is het belangrijkste.

Veel succes met de eerste stappen. Je kunt gelukkig steeds zelf je grenzen/je tempo aangeven en idd. mocht je zwanger worden, dan bel je gewoon af.

Je hebt mijn lange verhaal over onze ervaringen in de MM (medische molen) in je andere topic gelezen, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.

Sterkte meis, je doet het met een doel!
Wenser

Hi Lynn,

Wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt!
(ik weet nog dat je er zo tegenop aan 't hikken was).

Ik hoop dat het mag brengen waar je zo op hoopt, het is je zo gegund!!!

Liefs,
huggy

hey meid ...ik ga zo voor jullie duimen dat het niet nodig is om naar de ha te gaan .....maar vin het knap van jullie dat jullie die stap hebben genomen .
en hoop dat alles gewoon goed is ...

liefs,
tamara

wat vervelend dat het nog steeds niet zo mag zijn..jullie gaan voor de 1e?
hopenlijk mag je toch snel zwanger zijn. lijkt me zo naar als je wilt maar op de 1 of andere manier wil het niet.
sterkte meid!!

liefs!!

Ja meid, inmiddels is ronde 15 in aantocht voor ons eerste kindje....Ik hoop het ook. Dank je wel.

Er is ook een NOD lijstje waarop staat wie, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Kan je een beetje zien hoe het er met de meeste dames voor staat. Jij ook succes!

Nou Lynn
Het hoge woord is eruit, afspraak gemaakt.
Pffff hehe... of voelt t niet zo?
Heb je al tekenen dat je menstruatie eraan zit te komen, zou +/- donderdag zijn toch?
Afwachten maar weer, echt spannend dan daarna weer naar de 10e toeleven! Hou ons op de hoogte hoor!
Liefs Tamara

Terug
Bovenaan