afspreken forummama's uit het zuiden

Lijkt me erg gezellig!
8 september zou mij beter uitkomen, wij gaan namelijk van 10 t/m 17 sept op vakantie en die zondag 9 september,   nou dan moet er gepakt worden natuurlijk!

groetjes, Karin

Ik wil zo graag komen maar dan wordt Tessa gedoopt.....
Groetjes Carla

Oh jee, dat wordt moeilijk. Maar ja... het is altijd zo dat er iemand niet kan op een bepaalde datum.
Misschien moeten we dan kijken op welke van de 4 opties de meeste kunnen. Of het verder vooruit plannen. Laat maar horen wat jullie willen.
Groetjes Veerle

Leuk! Helaas weet ik ook pas kort ervoor of ik vrij heb, maar meestal lukt het me wel om iets te regelen. Ik wil de mama's en baby's van het forum ook wel eens in het echt zien!!

Misschien praat ik alleen voor mezelf, maar vanuit Maastricht  is Venlo echt een rotverbinding.  Is Weert geen optie? Of is dat voor de mama's uit Brabant en de richting van Venlo weer erg ver? Anders is wat mij betreft Eindhoven nog handiger dan Venlo, veel beter bereikbaar. Is maar een vraag hoor..

Groetjes,
Dionne

Weert kan ook wat mij betreft, maar ik dacht dat het vanuit Nijmegen niet zo fijn was. Maar ja... zullen we eerst een datum plannen en dan kijken wie er allemaal komt en daar de locatie op afstemmen?

Ja hoor, prima wat mij betreft. Je hebt gelijk dat Weert vanuit Nijmegen weer moeilijker bereikbaar is.. Laten we idd eerst kijken wie er komt.

Ok dan nu even opnieuw zeg maar. Kopieer de data en schrijf erbij wanneer je wel of zeker niet kunt en waar je voorkeur naar uitgaat qua locatie ivm waar je vandaan komt. Of zet erbij als het je niks uitmaakt. Dan tel ik straks wanneer de meeste kunnen en waar de meeste willen afspreken.

Optie data:
Zaterdag 8 september
Zondag 9 september
Zaterdag 15 september
Zondag 16 september

Groetjes Veerle

Hallo

Voor mij de data's 8 of 15 september. Zijn beide zaterdagen he!
Weert is voor mij ook de fijnste plaats.

Laat maar weten.

ps: ik kom uit brabant.

Groetjes linda

Terug
Bovenaan