afspreken forummama's uit het zuiden

8 sept
Linda, Karin, Mo van Mila, Veerle

9 sept
Karin, Veerle

15 sept
Linda, Karin, Mo van Mila, Dionne, Veerle

16 sept
......

voorkeuren zijn Weert en Eindhoven. weert is meer uitgesproken, maar Karin woont in Ehv en ik ook, dus ik denk dat Ehv ook wel voorkeur heeft.
Dames, kijk maar. Wij (Dave wil miss ook) komen als we kunnen. Weert is ook goed.

Ik vind het duidelijker zo. Als er nog aansluiten, kopieer het dan even en vul je naam aan.

Groetjes
Rosanne

ja klopt, linda komt ook uit eindhoven. Annemiek ook, die heeft nog niet gereageerd. Eindhoven is goed vertegenwoordigd!!!

oh, ja... en in eindhoven weten we wel een goede lokatie. Listers bij het stadswandelpark. Bij mooi weer park, bij minder weer binnen. En parkeergelegenheid gratis.

Ik sluit me aan bij de rest. Ik kan nog niet zeggen of ik een van de data in september kan ivm met werken van mijn hubbie. En Eindhoven heeft onze voorkeur, Weert is ook niet zo gek ven weg.
Dus is iedere datum eigenlijk goed voor ons.

Groetjes,

Annemiek

Ok. Even een update. Het wordt dan gewoon Eindhoven zoals het er nu uitziet. Daar hebben we dan ook al een locatie.
Nu alleen de datum nog:

8-9     Karin, Linda, Mo, Veerle
9-9     Karin, Mo, Dionne, Veerle
15-9  Linda, Mo, Dionne, Veerle
16-9 Veerle, Dionne

Die 16de valt dan zowiezo al af.

Rosanne, Annegien,  Corina  en Annemiek willen graag komen. Maar weten nu nog niet wanneer ze kunnen aansluiten.
Carla en Monique, daarvan weten we alleen dat die op 9-9 echt niet kunnen, maar welke van de andere data ze wel kunnen is nog onduidelijk. Graag jullie reactie dames.

Verder zijn alle andere meiden natuurlijk ook welkom. Misschien als het in Eindhoven is, dat er dan nog meer kunnen komen.
Groetjes

Ok. Even een update. Het wordt dan gewoon Eindhoven zoals het er nu uitziet. Daar hebben we dan ook al een locatie.
Nu alleen de datum nog:

8-9     Karin, Linda, Mo, Veerle
9-9     Karin, Mo, Dionne, Veerle
15-9  Linda, Mo, Dionne, Veerle
16-9 Veerle, Dionne

Die 16de valt dan zowiezo al af.

Rosanne, Annegien,  Corina  en Annemiek willen graag komen. Maar weten nu nog niet wanneer ze kunnen aansluiten.
Carla en Monique, daarvan weten we alleen dat die op 9-9 echt niet kunnen, maar welke van de andere data ze wel kunnen is nog onduidelijk. Graag jullie reactie dames.

Verder zijn alle andere meiden natuurlijk ook welkom. Misschien als het in Eindhoven is, dat er dan nog meer kunnen komen.
Groetjes

hoi

ik wil ook wel erg graag komen en misschien kan ik samen met iemand komen. datum maakt mij niet uit.

groetjes irene

Terug
Bovenaan