Aftellen naar je NOD (rond 17 februari)

Hallo Gizmo,

Nee, hier ook nog geen overduidelijke kwaaltjes hoor.
Wel het idee dat ik de dingen sterker ruik en last van druk op de blaas en pijn in de onderrug.
Maar ja, rugpijn is mij niet erg vreemd.
Als ik dit soort dingen vorige maand had gevoeld had ik er waarschijnlijk niets van gedacht.
Nog maar even geduld hebben dan maar.
Wanneer ga jij eigenlijk testen? en waarmee?

Ik heb de testen van matcare in huis, maar lees hier niet zulke goede verhalen over.
Misschien toch nog wat anders in huis halen?

Liefs,

Twinkel3

ik heb er 2 liggen. 1 weet ik niet zo uit m'n hoofd en de ander is van romed....slecht dus!!!
Ik kijk wel wanneer ik mezelf niet in bedwang kan houden....haha
En jij?
Liefs Gizmo

Hé hallo Gizmo,

Ik heb de testen van matcare in huis, maar ga er eentje ruilen met een vriendin voor een sensi-test. Zij heeft vorige week positief getest en ze waren echt duidelijk af te lezen.
Zij heeft trouwens ook wel een positieve ervaring met matcare testen.

Is matcare trouwens niet hetzelfde als romed?

Wij willen eigenlijk wachten met testen tot na de NOD van 28 dagen (op maandag dus), maar twijfelen ook nog wel een beetje hoor.
Op woensdag over een week is manlief thuis en dan is testen toch wat leuker (of ben ik misschien al ongi geworden en is het niet meer nodig), maar dat vind ik wel vrij lang duren hoor. Maar ja, te vroeg testen kan ook een (vals) negatief resultaat geven.

Ach ja, je hoort het denk ik al wel. Zo gauw ik mezelf ook niet meer bedwingen kan...
Suc6 nog met afwachten en houdt me op de hoogte.

Liefs,

Twinkel3

Hey Dames.

Hier ook nog geen zwangerschapsverschijnselen te bekennen, maar mijn eisprong is net geweest, dus het is nog even afwachten. Bij mijn vorrige zwangerschap had ik ook geen verschijnselen, dus het zegt in princiepe niks. Moet wel veel plassen maar dat het ik meestal een week voor mijn NOD.
Ik heb ook één zwangerschapstest van sensitest liggen en ga die, denk ik, één week na mijn NOD pas gebruiken. Heb geen zin in een terleurstelling.
Nou meiden wens jullie veel succes de aankomende week en hopen op een positieve test.

Groeten van Miena.

Hallo Miena,

Jij ook veel suc6 met afwachten gewenst.
Tja, als je er op wachten moet......

Wij gaan zometeen lekker even naar de film en morgen weer aan het werk (ik werk in het basisonderwijs en deze week is het best druk i.v.m. het carnavalsfeest). Door de drukte zal de week waarschijnlijk wel weer als een speer voorbijvliegen en dan zijn we al weer een heel stukje dichter bij de NOD dag.

Dit weekend heb ik behoorlijk stil gestaan bij het zwanger worden, dus is het denk ik ook wel goed dat morgen het gewone werkleven weer begint.
Laat ik me het hoofd ook niet zo op hol brengen.

We zullen wel horen, hoe het met een ieder gaat.

Veel liefs,

Twinkel3

Hallo allemaal,

Ik heb (als mijn cyclus nog steeds 28 dgn telt, 2e ronde) 18 februari mijn nod. Probeer er niet zoveel mee bezig te zijn, maar ongemerkt doe ik het toch weer. Ben op het moment wel erg moe, beetje misselijk, steken in de onderbuik en ik heb het echt vreselijk koud... (weet eigenlijk niet eens of dit wel een zwangerschapskwaal is..)   Zit pas in de 2e ronde, dus ga er eigenlijk vanuit dat ik een beetje griep onder de leden heb ofzo.

Ik heb ook de testen van mat care in huis. Heb er nog niet zoveel ervaring mee. (is ons eerste kindje), dus het is nog even afwachten hoe ze werken. Hoor er wel positieve verhalen over.

Ben benieuwd hoe het deze maand allemaal bij jullie verloopt. Hoop voor ons allemaal dat het weer een vruchtbare maand mag zijn...

Liefs,
Jazz

Hey Dames,
Het wordt hier steeds gezelliger !!!
Ik ben er niet zo erg mee bezig als de vorige maand. Ik heb ook niet echt het gevoel dat het nu raak is.
Ik moet ook zeggen dat ik het wel lekker vind om zo van me af te schrijven!
Ik ben deze week ook erg druk, dus hoop eigenlijk dat de week een beetje snel aan me voorbij gaat en dat ik er niet aan denk.
Ik dacht eigenlijk dat ik gisteren al de  voelde aankomen, maar gelukkig niet!
Groetjes Gizmo

Hey meiden.

Ook ik moet deze week, voor mijn doen, vrij veel werken maar dan 's avonds.
Hopen dat deze week  daardoor lekker snel omvliegt.
Dit vind ik toch wel de rottigste periode hoor, het afwachten naar je NOD en dan de dagen erna, want ja....wie weet komen de duivels wel later.
Als de duivels echt weg blijven ga ik volgende week woensdag of vrijdag pas een test doen. En jullie meiden, testen jullie meteen de dag erna of wachten jullie nog even?
Hihi...hopen dat de pufbus een halte voor onze deur heeft deze ronde.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan