Aftellen naar je NOD (rond 17 februari)

Ik moet denken aan een liedje van de Sjonnies waarin wordt geroepen......"waar blijft die bus" !!! Whahaha
Het lijkt wel of deze week veel mensen druk zijn. Ook veel mensen ziek heb ik gehoord. Ik hoop dat die bus wel voorbij rijdt !!! Meestal doe ik overal (sociaal) aan mee.....

En weer een dag voorbij !!
Liefs Gizmo

Hoi dames,
Ik heb mijn nod rond 18 februari. Heb vorige week een heel klein beetje bloed verloren. Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Nou heb ik ergens op internet gelezen dat het een innestelingsbloeding geweest zou kunnen zijn. Spannend hoor dat afwachten. Ik heb overigens helemaal geen zwangerschapsklachten dus het zal wel niet raak zijn. Wanneer gaan jullie trouwens testen?

Hé hallo,

Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen, Jazz31 en Taralientje.
Het is idd fijn dat hier een plekje is om even alles van je af te kunnen schrijven.

Hier niet echt duidelijke kwaaltjes/ klachten meer te bekennen, behalve dan een strak gevoel heel laag in de onderbuik (schaamstreek hoogte), vooral 's avonds.
Maar ja, is dit niet "wishfull thinking".

Laten we voor een ieder duimen dat het een vruchtbare maand zal zijn, enne ... suc6 nog met het wachten allemaal.

Veel liefs,

Twinkel3

hallo, ik heb mijn NOD op 16 of 17 februari
We zijn nu in rondje 3 voor ons eerste kindje
Sinds gisteren heb ik licht pijnlijke tepels, vooral bij het douchen als er een straal opkomt en ook bij aanraking.
Ze hebben mij verteld dat dit kan wijzen op een zwangerschap. Natuurlijk is het nog te vroeg om dit te weten te komen.
Ik zie dat we met velen zijn die nog enkele dagen ongeduldig moeten afwachten, of we wel of niet ongesteld worden

ik duim voor allen

Nou Dames...het wordt steeds spannender! Wie heeft zich al niet meer kunnen inhouden. Ik nog wel, maar heb ook geen hoopvolle klachten
Groetjes Gizmo

k heb mij niet meer kunnen houden en heb vanmorgen een test gedaan zeker met die tepels en die vloed, ik wou duidelijkheid
wel die heb ik nog steeds niet

ik heb getest met een kruidvattest
en er verscheen een licht licht streepje
 in de verte
nu weet ik nog niet of ik al dan niet zwanger zal zijn (kan ook het voorgedrukte streepje zijn)
ik denk dat ik me het allemaal inbeeld
overmorgen op mijn NOD dag toch maar opnieuw testen (is nog 2 dagen te vroeg) en dat lichte streepje komt misschien van iets anders?

Hey.

Juliecevol, wat spannend zeg voor jou, hopen dat dat hele lichte streepje over een paar dagen goed zichtbaar is.
Nou geen 2e streepje voor mij hoor, vandaag zijn de r.d. in grote getalen geariveerd, dus ik ga met de klusbus mee.
Word er nu wel een beetje moedelooos van, we zijn nu al weer 1 jaar bezig en begin de moed een beetje te laten zakken.
De vorrige keer duurde het 1,5 jaar voordat ik zwanger werd, maar toch.
Ga nu nog 2 maanden mijn temp. bij houden (heb ik afgelopen maand ook al gedaan)  en als ik dan nog niet zwanger ben ga ik naar de HA toe. Ik heb een korte cyclus van 24/25 dagen, dus maar 2 wkn. niet ongi en daarna komen ze al weer.
Nou ik heb even lekker mijn hart gelucht en duim voor jullie allemaal dat er een postieve test is deze maand.
Lees dus nog even mee met jullie.
SUCCES !!!!!

Groeten van Miena.

hey miena wat jammer voor jou dat de rode duivels gekomen zijn. Maar het positieve aan een korte cyclus is dat het rap al de volgende klusweek is eh

ik zit hier echt in spanning maar ik ben nog niet overtijd dus probeer kalm te blijven. ik trouw op 10 maart en het zou toch leuk zijn als ik dan al zwanger was. Gevoel dat er al een kinjde bij is op de grote dag

ik hou jullie op de hoogte. En je hebt gelijk frustraties afschrijven werkt   dus doe gerust.
We duimen voor jou en hopelijk volgende maand ...

Terug
Bovenaan