Aftrap

Hoi allemaal,

Ook ik kom me even voorstellen.
Ik ben Wanda, 28 jaar oud en dit is mijn 4e zwangerschap.

In aug 2005   zijn onze zoontjes Nick* en Noah* geboren na 24 weken(met i.v.f.)  en hebben helaas maar een paar uurtjes geleefd.
In aug 2006 is onze dochter Evi geboren met 42 weken.(spontaan zwanger_)
In Jan 2008 weer een positieve test, maar helaas met 11 weken was het hartje gestopt met kloppen en met 12 weken gecurreteerd.
En weer meteen zwanger geraakt!
Nu 7 wk en 5 dagen zwanger!!

Heel erg spannend, probeer er van te genieten maar dat is erg moeilijk.
Hebben gelukkig al wel een hartje gezien...

Leuk om hier verhalen uit te wisselen.

Groetjes Wanda

Jemig, wat een heftige verhalen allemaal! Ik hoop dat alle zwangerschappen deze keer goed zullen gaan!

Ik ben Gerdien, 24 jaar en 5 weken en 1 dag zwager van ons 1e kindje. Vind het allemaal super spannend! Na 5 rondes was het raak. Ik ben 27 januari uitgeteld (wordt nog druk rond die tijd!)

Hoi allemaal,

Ik ben Mienetje (naar de kat van vrienden), getrouwd en trotse moeder van 2 knullen.  De oudste wordt  eind juni 3 en de jongste is nu 16 maanden.  
En als het goed is krijgen we er in januari (21ste) dus weer een prulleke bij.

12 juni heb ik een echo. Spannend allemaal weer!!!

Groetjes,
Mienetje

Hoi meiden,

Wil jullie allemaal van harte feliciteren!!!!
Wel heel veel heftige verhalen hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten lijkt me enorm moeilijk!!!

FF voorstellen Ben Sandy ben 37 jaar en woon samen met mijn a.s. man in Duitsland we hebben al een dochtertje van bijna 15 mndjes en ik ben nu morgen 7 wken zwanger van de tweede ben rond 18 januari 2009 uitgrekend!!!
Vindt het ook erg spannend allemaal dat komt omdat ik voor Jessica ook een mk heb gehad bij 11 wk dus blijft dat toch wel een beetje hangen maar probeer toch positief te blijven!!!! Maar ben blij als ik wat verder ben!!!
Nou meiden succes allemaal met alles en dat we weer veel plezier bleven met z'n alle hier op het januariforum!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden
Ik zou me hier ook nog ff voorstellen. (Had het al op het zwanger zijn forum gedaan).
Na 4.5 jaar is het ons eindelijk gelukt om zwanger te raken dmv isci.   Vlak na de test heb ik 2 weken bruine afscheiding en 2 keer rood bloedverlies gehad. Ik heb daarom nog niet echt van mijn zwangerschap kunnen genieten. Afgelopen maandag de eerste echo gehad. Het hartje klopt en het kindje zit op de goede plaats. Een hele opluchting. 23 Juni hebben we de tweede echo.
Liefs Nurse

Hallo,

Wat leuk dat er nu eindelijk een januari forum is.
Mijn naam is Petra. Ik ben voor de 8e keer zwanger. Wij hebben 3 kindjes. De oudste en de jongste zijn jongetjes en de middelste is een meisje.
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschappen allemaal.

Petra

Zo ff een paar dagen niet gekeken en er is al heel wat weer geschreven.....
Leuk zoveel meiden!!
Inderdaad wordt het druk eind januari!! haha
Gefeliciteerd allemaal.
Inderdaad boel heftige verhalen, hoop voor ns allemaal dat het goed mag gaan!!

groetjes, marieke

Terug
Bovenaan