Aftrap

Hoi meiden,

Ik mag me ook bij jullie voegen!
Zal me even voorstellen, ik ben bo, getrouwd en na ruim een jaar zwanger van ons eerste kindje!
Ben nu zo'n 5 weken zwanger en zal blij zijn als de 3 maanden voorbij zijn... 23-6 mag ik naar de verloskundige, maar dan gaan ze helaas nog geen echo doen:(

Liefs bo

Hallo allemaal,
Zal me ook even voorstellen! Ben Laura, 33 jaar en 4 januari 2009 uitgerekend van ons 1e kindje. We zijn in januari van dit jaar begonnen en het was vrij snel raak dus.
16 juni heb ik de termijnecho en 23 juni de 1e afspraak bij de vk.
Vind het allemaal reuze spannend en kan niet wachten tot de echo. Toch bang dat ik miskraam krijg of dat het kindje niet blijkt te leven of dat het niet goed is.
Geduld is een schone zaak en ondertussen probeer ik maar te genieten.
Behalve de moeheid niet veel last van kwaaltjes, daar ben ik blij mee!
Groetjes Laura

Hoi,

ook wij hopen in januari onszelf papa en mama te mogen noemen, wij zijn 29 april jl getrouwd en wilden meteen een poging wagen.....enne tot onze stomme verbazing ben ik nu dus 6 weken zwanger!!

We zijn echt superblij.....ik ben 32 en mijn man is 40, dus we wilden er graag vaart achter zetten, maar dat het zoooo snel zou gaan hadden we niet durven dromen (gezien de verhalen om ons heen...)

Afgelopen donderdag termijnecho gehad om te kijken hoe ver ik was, blijkt dus 6 weken ipv 10 weken. Dus geen kerstkindje, maar een januari kindje!
Het mooie was dat er al een hartje klopte. Vrijdag gaan we voor het eerst naar de verloskundige, en na onze vakantie (dan ben ik 13 weken) hopen we de volgende echo te krijgen..dus tot die tijd blijft het net als voor iedereen ook voor ons erg spannend allemaal!

Succes allemaal,

liefs Yosha

Hoi allemaal.
Ik ben sjenientje en ben 34 jaar.
Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn derde kindje.
Ik verwacht de nieuwe puk op 24 januari.
Op 12 juni krijg ik mijn eerste echo en de 17e moet ik voor het eerst naar de gynaecoloog.

DUS MEIDEN, IEDEREEN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAPPEN!

Groetjessss

Dan stel ik mezelf toch ook maar ff wat uitgebreider voor:

Ik ben Ing, 34 jaar oud, na een miskraam 6 iui's en 1x  ivf zwanger geworden van een tweeling. Eentje overleden tijdens de zwangerschap en beiden geboren op 26 juni 2007. We hebben nu dus een dochtertje wat de helft is van een eeneiige tweeling. Na de bevalling zijn er wat onderzoeken geweest waaruit bleek dat mijn voorraad eitjes bijna op  is dus kregen we de indicatie spoedivf als we ooit nog een 2e kindje wilden. Eigenlijk waren we er na alle ellende nog niet aan toe maar we hebben besloten om even op onze tanden te bijten om onze grote wens in vervulling te laten gaan. Weer ivf dus en meteen met resultaat! Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger van nr.2. De angst zit er goed in dus van het grote genieten is nog geen sprake. We hopen dat met de tijd gaat komen. Maargoed ik ben zwanger tot het tegendeel bewezen is!!!

x ing

Toch maar voorstellen....

Hoi allemaal,
Vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik mee gaan lezen op dit forum. Eigenlijk wilde ik me pas later in de zwangerschap aanmelden (als ik zeker weet dat alles goed is!?!)    Maar ja, wanneer weet je nou echt of alles goed is?
Daarom heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en ga ik er voor!
Ik ben Mariëlle, 35jr oud. Heb een dochtertje van 2 en nu 7 weken zwanger van ons 2e kindje. Uitgerekende datum is 26 januari. Na vorig jaar, na 10 weken, een miskraam gehad te hebben, zit de schrik er  toch wel  in. De eerste weken kunnen niet snel genoeg gaan!
Succes allemaal!

Hallo allemaal,

Heel herkenbaar Mariëlle, ik wilde mij eigenlijk ook pas aanmelden na de eerste (hopelijk goede) echo, die heb ik volgende week woensdag, de 18e.
Maar er kan altijd in de zwangerschap wel iets mis gaan natuurlijk. Zeker na het lezen van een aantal van de verhalen van de meiden hiervoor, ongelofelijk zeg!
Ik heb zelf een miskraam gehad bij 11 weken, het vruchtje was al met 7 weken overleden, dat vond ik al erg. Laat staan dat je zulke dingen meemaakt zeg. Heb respect voor jullie meiden dat jullie er zo mee om gaan!

Gelukkig heb ik na mijn miskraam wel 2 gezonde kinderen gekregen, die zijn nu (bijna) 5 en (bijna) 4 jaar oud, Elisa en Eva. Eva gaat na de zomervakantie naar de basisschool, dus dan kan ik ten volle genieten van deze zwangerschap (hoop ik)

Door de eerdere miskraam ben ik toch wel weer vrij onzeker, de angst dat het weer misgaat zit er daardoor inderdaad gewoon in, dat gaat pas weg (voor mij dan) wanneer ik de echo van volgende week gehad heb. Terwijl er dan dus ook nog van alles kan gebeuren... Maar goed, daar gaan we maar niet vanuit hè?

Hier laat ik het maar even bij, het wordt wel een beetje lang anders...

Oh ja, ik ben 27 januari uitgerekend, nu dus 7w en3d zwanger...

Groeten Esther

Terug
Bovenaan