afvalclubje zomermama's 2008

Hoi meiden,

Voor veel meiden op het zomerforum zal deze vraag te vroeg komen, maar: wie is er ook al bezig om af te vallen? Ik ben zelf een meimama, en ik word er echt niet goed van: de kilo's blijven maar plakken joh!
Voor de zwangerschap was ik mooi 10 kilo afgevallen (sonjabakker, haha), maar nu ben ik gewoon weer op hetzelfde gewicht als voor het lijnen! EN DAAR BAAL IK VAN!!!!!!!

Deze week ga ik het proberen zonder Sonja, want ik baal een beetje van die weekmenu's, de helft lust mijn dochter niet. Ik ga ervan uit dat het in het begin hard zal gaan, tenminste,......dat hoop ik. Ik pas nu namelijk echt nog geen enkele broek van voor mijn zwangerschap!

Dus; wie is er ook bezig?
Groetjes, eline
bewerkt door moderator

Balen he, ik zit nog 10 kilo boven mijn startgewicht maar dan mogen er nog wel wat kilootjes af voordat ik echt weer lekker in mijn vel zit, ik was nog niet alle kilo's van mijn oudste (nu anderhalf) kwijt. Ik ben 11 maanden na mijn eerste bevalling weer zwanger geworden van de tweede en toen begon mijn maatje meer net een beetje te groot te worden. Nu dus weer overnieuw beginnen, balen hoor. Maar goed, het is voor mij pas 4 weken geleden dus ik ga over 2 weken weer sporten en dan ook maar Sonja Bakkeren denk ik. Ik hield me nooit echt strak aan de avondmenu's. Probeerde me aan de dagmenu's te houden en kookte dan 's avonds iets vergelijkbaars maar bijna nooit echt wat er stond. Het moet voor iedereen in huis lekker zijn, ik ga ook niet voor onze oudste apart koken, daar pas ik voor. Ik moet eerlijk bekennen dat koken nu ook niet meer mijn sterkste kant is, vond het vroeger altijd heerlijk. Maar met een peuter die rond 19.00 uur naar bed moet en dan gegeten moet hebben terwijl zijn kleine broertje het presteert om rond die tijd alleen maar op mama's buik te willen slapen en anders dus 3 uur lang huilt, tja.. dan schiet echt bijzonder kokkerellen er weleens bij in. Maar over een paar weekjes wil ik er toch echt weer flink mee aan de slag. Wil het niet zo ver laten komen als vorige keer, al had ik dat misschien tijdens de zwangerschap moeten bedenken toen ik niet netjes al het lekkers heb laten staan.

Hier ook nog een aantal kilo's te veel, ook nog een paar van de eerste zwangerschap. Door mijn keizersnee heb ik nog niet mogen sporten, denk dat ik binnenkort ga beginnen. Ik hoop eigenlijk op mooi weer zodat ik wat meer kan gaan wandelen....

Succes met de kilo's!!

Ik ben nog 3 kilo te zwaar.... Gelukkig pas ik mijn eigen kleren weer wel. Daar heb ik ook hard voor moeten werken, maar die laatste 3 lukken maar niet. Ook niet met Sonja.... maar dat komt omdat ik in het weekend erg veel lekkere dingen eet :)
tis zoooo moeilijk. Zeker als je je kleren al past en iedereen zegt: oh, jij bent al op je oude gewicht (nee dus... maar je ziet het dus niet YES)... dus is het ook niet echt nodig, vandaar dat die laatste kilo's zo moeilijk zijn!!
Succes ermee!!

Hai,

Ook bij mij moeten er nog kilo's af. Ik ben nog 10 kilo te zwaar. Ik geef borstvoeding en hoop dat ik als ik stop die kilo's snel kwijt ben (werkte bij mijn zus 2 keer zo, dus nu maar hopen dat dat bij mij ook zo is).
Verder beweeg ik nu gewoon erg veel (heb ik lichamelijk zwaar werk) en let ik op wat ik eet.
Ik pas ook geen broeken meer van voor de zwangerschap en dat zou ik wel graag willen.

Nou meiden, succes met op je oude gewicht komen!!

Liefs,
J_J

Ha ik ben dus niet de enige waar die kilo's aan blijven plakken grrrrrrrrrrr! Ik woog voor deze zwangerschap 63 kg en nu dus 72 kg.......9 kilo te veel dus!!!!! Ik zat al aan de Maaltijd Plus en afslankpillen en woog vorige week 71 kg en vanochtend met wegen 72 kg (huil, huil, hoe kan dat nu weer?!!!!!!) Vanmiddag heb ik gewoon 3 sneetjes brood gegeten en vanavond warm eten, de groeten het helpt toch geen moer dus weg met de maaltijdvervanger en pillen. Mijn broeken pas ik dus echt niet en ik loop dus braaf in positiekleding maar o wat verlang ik naar mijn oude broeken dus als iemand tips kan geven om die rot kilo's kwijt te raken hou ik me van harte aanbevolen want ik wil ze er echt wel vanaf hebben.

Groetjes,

Puk

Oh gelukkig ik ben niet de enige die dit probleem heeft.
Nou moet ik zeggen dat ik best ongeduldig ben, want mijn kleintje is nu 10 weken en sommige van jullie zijn al langer geleden bevallen.
Had gewoon verwacht dat het veel makkelijker en sneller weer ervan zou gaan (die kilos)
Nou ben ik wel bijna 20 kilo aangekomen, ongeveer 17 en dat terwijl ik 6 weken te vroeg ben bevallen!
Kan je nagaan als ik nog 6 weken had doorgelopen hahaha.
Maar ik wil nog zeker een 7 of 8 kilo kwijt.
Ben nu elke dag buikspieroefeningen aan het doen, maar of dat gaat helpen?
Zag je maar gelijk resultaat he...
En ik wandel veel met de kleine en dan probeer ik op te letten wat ik eet.

pff.. af en toe lijkt het wel of ik weer zwanger ben!!!
Wil gewoon zo graag me broeken weer aan.

xx

Haha, rot om te zeggen, maar wat ben ik blij dat ik niet de enige ben dus ..........
Ben nu dus sinds gisteren echt aan de lijn, en het gaat aardig moet ik zeggen...Mijn probleem is alleen dat ik me er totaal nog niet toe kan zetten om te gaan sporten, erg he? Ach, eerst maar eens stoppen met dat gesnoep en savonds gezond eten, hopelijk werkt het! We houden elkaar op de hoogte meiden!

Terug
Bovenaan