afvalclubje zomermama's 2008

Maar ik woog 55 kilo, dus dat is wel mooi 10 kilo zwaarder!
Ben ook maar 1.60
Maar het valt inderdaad nog reuze mee 65 kilo, maar toch wil ik er een paar kilo nog vanaf!

hoi allemaal, kan iemand mijn gegevens er alsjeblieft bij zetten, ik heb t geprobeerd maar kom er niet uit, haha. (ben niet zo heel handig met de computer)

Ik ben 18 augustus bevallen.
Mijn start gewicht was 87, ik ben tijdens mijn zwangerschap helemaal niks aan gekomen (o), hoe dat kan weet ik ook niet want de pakken roze koeken gingen er  achter elkaar  in, haha. Paar dagen na de bevalling woog ik nog 79 (8 eraf), Ik ben nu 8 weken bezig met Sonja Bakker en weeg nu nog 69!! Gaat snel he. Mijn streef gewicht is 65, maar helaas gaat het nu niet zo heel snel meer.

groetjes an

Hoi meiden,

Ik hang al een maand op 69 kilo en ik wordt het zat! Bij mijn eerste kind was ik met 3 maanden alle kilo's weer kwijt en uiteindelijk woog ik nog minder dan voor mijn zwangerschap. Nu slik ik antidepressiva maar dat deed ik na de geboorte van mijn eerste kind ook en toen werd ik er mager van maar nu dus niet! Ik loop en fiets veel eet niet te veel of te vet en snoep ook niet maar het helpt helaas niet en ik voel me echt super lelijk. Ik ben 1.75 lang en dan is 69 kilo niet te veel maar ik woog altijd 60-62 kilo en die 7 kilo extra voel ik wel en ik pas natuurlijk nog steeds mijn oude broeken niet maar ik wil en zal die kilo's eraf krijgen dus uiteindelijk moet het gewoon lukken.

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan