afvalclubje zomermama's 2008

Hoi hoi,

Ik was juist gisteren weer begonnen met Sonja voor de laatste vijf kilo's, totdat ik 's avonds weer ging bbq-en, dus ik ga t morgen gewoon weer proberen hahaha. Mijn doel is toch wel als ik weer ga werken (1 okt) dat ze er toch wel  bijna af zijn hoor!

Liefs Esther  

Pfffff gelukkig er zijn er meer die er zo voor staan, hihi.
Ik was ook voor de bevalling mooi wat kilo's kwijt, tijdens de zwangerschap zijn die er dubbel en dwars weer aangekomen. Geeft niet maar ik wil ze nu wel eens kwijt.
Onze zoon is 12 weken oud/jong.
Ben twee weken geleden begonnen met veeeeeeel water drinken en minder eten en geen tussendoortjes. Maar helaas, geen effect. Heel frustrerend dus.
Nouja ik hou nog even vol ik wil zo graag weer in mn kleding lopen van voor de zwangerschap.

Drama, drama die lijn!! Ja ook ik moet zeker wat kilo's kwijt, maar ik merk wel dat die zwangerschapskilo's er niet vanzelf afgaan!!
Let heel goed op mn eten en snoepen, en sinds vorige week gaan we elke avond 4km hardlopen nou ja hardlopen,wandelen,hardlopen,wandelen want mn conditie is ook nog eens 3x niks!!
En of ik spieren in mn buik heb?? Ik weet het niet, heb echt wel een flubberbuikje overgehouden ook al istie wel wat strakker geworden, ach ja elke ochtend en avond paar sit-ups, maar tval niet mee zeg maar!!
Baal ervan.
Scheelt dat manlief ook wat aan zn lijn wil doen, niet heel hard nodig maar zijn broer en vader hebben echt een buik en dat wiltie koste wat het kost voorkomen dus rennen we gezellig samen.
Van de winter willen we een goed eelectrische loopband kopen en op zolder hardlopen, en nu maar hopen dat het werkt.
Sniksnik.

Groetjes enne iedereen succes!!

Heeee!
Ik ben dus ook niet de enige gelukkig. Er moet nog 10 kilo af. Ik weeg nu 70. Help.
Ik was 18 kilo aangekomen totaal. Er is nu ongeveer 11 kilo af.
We kunnen hier wel een lijnclubje opzetten.. op dit topic.

Wie doet er   mee?
Ben vandaag begonnen. Veel water en geen snoep/suiker.
Ik ben benieuwd.

We kunnen een soort schema maken:
Ik kan helaas geen tabel maken, of ik moet me er in verdiepen .

Naam                Startgewicht        Streefgewicht        Was aangekomen
Marina              70  .5 kg                          60 kg                                18 kg  

Hoi,

Goed plan Marina om het bij te houden! Ik kan zelf ook niet echt een goed tabelletje maken, maar ik kopieer die van jou gewoon.
Wel vervelend om mijn startgewicht op te schrijven hier hoor, best confronterend, haha.
Tot nu toe gaat het aardig moet ik toegeven, ben al 1,5kilo kwijt! (maar zet wel mijn gewicht van voor maandag bij startgewicht, er moet nog genoeg af!)  

Marina              70  .5 kg                          60 kg                                18 kg  
Eline                    72,5kg                            60 kg                                   18 kg

Wel een extra stimulans om het 'samen'te doen!
Suc6,
eline

Nou we hebben allemaal hetzelfde gewicht wat we aangekomen zijn en wat we nastreven dat is wel heel toevallig!

Eline                    72,5kg                            60 kg                                   18 kg
Puk                         71 kg                              60 kg                                     18 kg

Groetjes,

Puk

Ik doe ook mee!

Puk                         71 kg                              60 kg                                     18 kg
Patricia           66 kg                                   57 kg                                   17 kg  

Ook ik doe mee!

Patricia           66 kg                                   57 kg                                   17 kg    
Cindy                        70 kg                            65 kg                                      18 kg

Pff..wat zijn die laatste kilo's moeilijk. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn vriend 3 weken vakantie heeft gehad, en dat we niet weggeweest zijn. Wij compenseren dit met lekker eten. Ik heb dan ook niet opgelet! Sinds afgelopen  maandag heb ik tegen mijzelf gezegd: nu ga ik niet meer snoepen en gezonder eten! Ben benieuwd!

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Terug
Bovenaan