afvalclubje zomermama's 2008

Hallo meiden,

Lukt het een beetje met afvallen?
Ik moet deze week ongesteld worden, dus denk dat het niks wordt....
Hebben jullie dat ook?
Moet dan echt af en toe wat snaaien, helaas.

xx

Hoi meiden,

Lang niet hier geschreven, maar het gaat erg SLECHT met lijnen! Kan het gewoon echt niet opbrengen hoor, totaal geen discipline wat dat betreft nog...........
Ben nog steeds wel 2 kilo ofzo kwijt, maar snoep wel weer gewoon. Ik baal er echt wel van, maar ja, jammer dan hoor.

Ik ga het volgende week weer proberen, na het weekend. Zaterdag wordt mijn dochter 3, dus dan zal ik ook wel weer het nodige snoepen, haha

Liefs, eline

Hoi, Ik weeg nu 67 dus het gaat de goeie kant op.
Maar volgens mij met de rest niet, want ik hoor zo weinig
In principe moet ik nu nog 4 kilo en dan ben ik weer op het gewicht toen ik zwanger werd. Maar wil er toch nog totaal 7 af.

Succes allemaal.
xxx

Hoi meiden,
Hier gaat het ook niet echt, echt wat ik ook doe, krijg er na die 2kilo geen grammetje meer af!!
Wil eigenlijk gaan beginnen met herbalife, weet niet of er iemand daar bekend mee is????
Baal er zo van, wil gewoon voor het nieuwe jaar er 10kilo af hebben!!
Maar ik ga verder!!!!
Succes ermee!!
Groetjes

He he, eindelijk 1 kilo eraf. Maar dat was vorige week ook al eens en 2 dagen later zat hij er weer aan. Volgens mij ligt het gewoon eraan of ik toevallig al naar het toilet ben geweest en de kleine heeft gedronken, ha ha. Kan het echt niet laten om te snoepen, als ik niks koop laat ik me wel wat anders invallen om te eten en ga toastjes maken ofzo. Maar blij dat ik niet de enige ben. Van sporten komt nog steeds niet veel door mijn bekken en die kleine die geen flesje wil drinken (maar wel bv om de drie uur).

Hoi moeders,

Knap hoor, dat sommigen van jullie zo aan het afvallen zijn. Ik ga mezelf (ff slikken,) er ook maar bij zetten. Ik hoop dat jullie je vereerd zullen voelen dat jullie het weten  want zelfs mijn vriend weet niet hoeveel ik aangekomen ben of hoeveel ik nu weeg :)  

Naam        
Start  
Streef
aan  
totaal
Af
deze
week
Aan
deze
week
Af
totaal
Gewicht
nu

Marina
70.5
60 kilo
18

-
68.4

Eline
72.5
60 kilo
18
- 0.5

- 2.5
70.0?

Puk
71
60 kilo
18

0
0  
0  
71.0

Patricia
66
57 kilo
17

-0.5

- 1.5

64.5

Cindy
70
65 kilo
18

70.0

JT
65
60 kilo
12

2
- 3
62.0 ?

Petra
103
65 kilo
24
 -2

- 5
98.0 ?

mamavanDanae
115
99 kilo
19
- 0,3

- 4.0
111.0

mamasab
98
85 kilo
12

- 2
96.0 ?

dolphin1973
72
64 kilo
20
 0

0
72.0

Marije1980
90
75 kilo
25

-1,5

-1,5
88,5 ?

Vlinder Tan
85              
 65
 12

- 15
60????

Marian
96            
75
14

Heb nog wel een vraagje over de moeders die borstvoeding geven. Hoe doen jullie dit. Het wordt  je natuurlijk afgeraden om te gaan lijnen ivm de afvalstoffen die vrijkomen. Eten jullie dan alleen gezond en sporten veelof wachten jullie rustig af wat het  effect van het geven van bv is? Of gaan jullie pas aan de slag als jullie stoppen met borstvoeding  geven. Ik wil natuurlijk alleen het beste voor ons kleintje  maar voel me niet happy met mijn  lichaam. Is bij jullie je buik ook nog zo'n lelijke zachte plumpudding? Ziet er bij mij echt niet uit.

Liefs,
Marian

Pfff..... waar is mijn doorzettingskracht en motivatie??
Blijf maar rond de 65 kilo zitten, dan is er weer een halve kilo af en dan weer erbij.
Blijf ook gewoon snoepen enzo... zucht...
Gelukkig doordat ik veel beweeg en veel loop, komen er geen kilo's bij.
Want anders was ik nu volgensmij veel zwaarder!

Hoe gaat het bij de rest?

xx

Geluksvogel, met je 65 kilo! Ik doe er nog niets voor, had wel gedacht dat bv meer resultaat zou hebben, maar helaas is dat niet zo. Als ik gevoed heb (op bed) en dan rechtop ga zitten (kijk ik precies in de spiegel) ziet het er echt niet uit. Als ze in het voorjaar in het fietsstoeltje kan, ga ik veel fietsen, ha ha. Maar begrijp de frustratie, ik pas ook nog praktisch nergens in en voel me niet beppalt happy met m'n lijf. Maar dat kleintje maakt veel goed.

Terug
Bovenaan