Afvalrace

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Zijn jullie alle kilo's al kwijt van de zwangerschap? Ik nog lang niet. Baal er wel van maar ben druk bezig met weer sporten, minder snoepen (proberen dan ) en veel water drinken.
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Groeten

Hee,
Bij mij moeten er nog 3 af en dan weeg ik weer hetzelfde als voor de zwangerschap. Maar dat is nog te veel  dus er moeten er totaal 6 af.. Pfff. het lukt me gewoon niet.
Succes hè!

Hoi,

ik zit inmiddels 1 kilo onder mijn startgewicht. Ben heel trots........whahaha!! Mijn buikje is er niet mee verdwenen dus ik moet oefeningen gaan doen maar daar heb ik een pl..rishekel aan...........
Ik wil eigenlijk nog 4 kilo kwijt, want dan ben ik 75 kilo. Was iets te zwaar toen ik zwanger werd.
Ben weer aan het werk en loop heel veel (werk op een Spoed Eisende Hulp) en heb hoop dat ik nog wat strakker ga worden zonder te sporten.............ook een pl..rishekel aan.
Zometeen van het voorjaar weer lekker fietsen met Maudy voorop........lijkt me leuk!

Gr. Rimke

Goed voornemen om veel te gaan fietsen! Dat vind ik ook wel een idee!

Hoi meiden,

Ik weeg nu 70 kilo en dat was 1 week geleden 69 kilo (leuke feestdagen gehad) en dat zijn er 10 te veel! Deze week ga ik naar de sportschool want ik ben bijna een half jaar geleden bevallen en nog zit ik met die rot kilo's opgezadeld. Ik ben al blij als ik weer 62-63 kilo weeg en ik heb een goede stok achter de deur want 28-6 gaan we op vakantie en dan wil ik  wel wat strakker  in mijn bikini zitten whahaha! Suc6 meiden met de strijd tegen  de zwangerschapskilo's (ben blij dat het mijn laatste strijd is want ik ben uitgezwangerd)

Groetjes,

Puk  

oooh, Rimke, je maakt me weer aan t lachen!!! En 't is wel toevallig dat wij ook gelijk opgaan, net als onze beepjes. Ook ik ben 1kg lichter dan voor de zwangerschap en ook ik heb een pl.rishekel aan oefeningen en sporten.
K Moet zeggen dat ik wel de laatste twee weken van m'n verlof 8x baantjes heb gezwommen. Ik was nog zo moe en had last van de verslapte (rug)spieren. Dus ik heb toen wel ff een sportsprintje getrokken dat me goed gedaan heeft.

toch zou nog 10 kg minder niet verkeerd zijn...

Maarre, aan alle andere meiden; succes met in shape komen!!! go for it!

Hoe sportief!!!!!
Knap van je! Ook aan zwemmen heb ik een enorme hekel............wahahaha!!!

hoi hoi

mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar was om weer op mijn oude gewicht van 60 te komen, dus er moesten er nog 5 van.

nou kreeg ik net na oud en nieuw een flinke virus te pakken.. waardoor ik geen hap door mijn keel kreeg dus weeg nu weer 60  nou alleen nog proberen om van al dat lekkers af te blijven nou ik weer beter ben!

groetjes mama van djesslyn en djay

Terug
Bovenaan