Afvalrace

YESSSSSSS, 1,5 kilo eraf!!!! Ga zo door, ga zo door! @ Pippi, wat een gewicht heb jij, zo laag kan ik nooit komen want dan ben ik vel over been maar ik ben waarschijnlijk ook een stukkie groter (1.75). Ik ben nog wel steeds drilbil maar ja ik ben ook 3 jaar achter elkaar zwanger geweest en als 30 plusser ben ik toch al wat meer uitgerekt. Maar bij de geboorte van onze eerste was ik zo van de kilo's af en nu bij de 2e is het idd een drama om die rot kilo's er af te krijgen. Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Groetjes,

Puk

Pippi!! Wat een kleintje ben jij...........whahaha!!
Ik ben 1.78 cm en blijf steken op mijn 79 kilo............ben al 3 weken aan het werk, drie dagen in de week en loop me te pletter, maar er verdwijnt niets.................
Moet het van de week echt gaan ontgelden qua buikspieroefeningen, want zo kan ik echt de zomer niet in...............jurkjes enzo kunnen echt niet, ik lijk nog wel zwanger, zeker in de avond als mijn darmen lekker opzetten.........thuis kan ik ongegeneerd uitbuiken, maar dat kan buitenshuis niet.......

Heb wel het idee dat mijn billen en bovenbenen slanker zijn geworden, maar mijn buik en bovenarmen............jemig!!

Terug
Bovenaan